Rudnik nad Sanem, dnia 28.11.2018 r.
ZPF.271.32.1.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
1. Otwarcie ofert na „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2019 roku” odbyło się w dniu 28.11.2018 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
2. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 490 790,00 zł.
3. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Deklaracja likwidacji dzikich wysypisk |
1. |
ZBIÓRKA I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Józefa Hausner Wolina, ul. Sienkiewicza 74 37 – 400 Nisko |
1 108 080,00 zł |
do 31.12.2019 r. |
przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury |
TAK NIE |
2. |
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp. z o.o. ul. Biłgorajska 16, 37 – 418 Krzeszów |
1 189 800,00 zł |
do 31.12.2019 r. |
przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury |
TAK NIE
|
3. |
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY Spółka z o.o. ul. Komunalna 1 37 – 450 Stalowa Wola |
1 027 000,20 zł |
do 31.12.2019 r. |
przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury |
TAK NIE
|
4. |
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Wolności 295, 37 – 403 Pysznica |
999 864,00 zł |
do 31.12.2019 r. |
przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury |
TAK NIE
|
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski