BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

Otwarty nabór partnerów

Email Drukuj PDF

 

alt

Rudnik nad Sanem, dnia 22 marca 2019 r.

 

 Ogłoszenie o otwartym naborze partnerów spoza sektora finansów publicznych i nie działających w celu osiągnięcia zysku do udziału w projekcie partnerskim

 

§ 1.

Postanowienia ogólne

1.Podstawa prawna:

1) art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2017 r.1460),

2) Zarządzenie Nr OrA.0050.28.2019 Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie ogłoszenia otwartego naboru Partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnej realizacji projektu planowanego do złożenia do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa IV: Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.1 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeń, typ 4 – Zakup pojazdów specjalnych ochrony przeciwpożarowej, sprzętu i/lub wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii – wyłącznie dla potrzeb OSP.

2. Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa jest o:

1) konkursie – należy przez to rozumieć konkurs dla naboru wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.1 Zapobieganiezwalczanie zagrożeń, typ 4 Zakup pojazdów specjalnych ochrony przeciwpożarowej, sprzętu i/lub zakup wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii – wyłącznie dla potrzeb OSP nr RPPK.04.01.00-IZ.00-18-004/18,

2) regulaminie konkursu – regulaminie ww. konkursu, stanowiący Załącznik nr 1 do Uchwały494/10416/2018 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 13 listopada 2018 r.

3) wniosku – formularz wniosku o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami.

3.Postępowanie konkursowe przeprowadza Komisja ds. wyboru Partnerów powołana zarządzeniem,którym mowa w ust. 1 pkt 2, zwana dalej „Komisją”.


§ 2.

Cel naboru

1. Celem naboru jest wyłonienie 3 Partnerów spoza sektora finansów publicznych, w celu wspólnej realizacji Projektu planowanego do złożenia do dofinansowaniaEuropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa IV: Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.1 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeń, typ 4 – Zakup pojazdów specjalnych ochrony przeciwpożarowej, sprzętu i/lub wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii – wyłącznie dla potrzeb OSP.

2.Celem projektu jest zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii.

 

§ 3.

Cel partnerstwa i zasady współpracy

1.Celem partnerstwa jest wspólna realizacja Projektuzapewnienia kompleksowości działań, a w szczególności współpraca przy opracowaniu koncepcji Projektu, zaplanowaniu działań i przygotowaniu wniosku o dofinansowanie Projektu w oparciu o dokumentację konkursową.

2.Proponowany zakres zadań przewidziany dla Lidera:

1) przygotowanie wniosku o dofinansowanie Projektu w oparciu o uzgodnioną koncepcję jego realizacji,

2) reprezentowanie Partnera przed Instytucją Pośredniczącą,

3) koordynowanie, w tym monitorowanie i nadzorowanie prawidłowości działań Partnera przy realizacji działań zawartych w Projekcie,

4) zapewnienie udziału Partnera w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań na zasadach określonych w umowie o partnerstwie,

5) wsparcie Partnera w realizacji powierzonych zadań,

6) nadzór nad budżetem i harmonogramem Projektu,

7) pozyskiwanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentacji Projektu,

8) przedkładanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej celem rozliczenia wydatków w Projekcie oraz otrzymania środków na dofinansowanie zadań Lidera i Partnera,

9)sprawozdawczość finansowa i merytoryczna,

10) działania dotyczące promocji Projektu.

3. Proponowany zakres zadań przewidziany dla Partnera:

1) terminowa realizacja zadań powierzonych przez Lidera, w tym działań wynikającychharmonogramu realizacji Projektu,

2) bieżące przekazywanie Liderowi informacji o realizacji Projektu oraz wszystkich informacji i dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu, w tym w szczególności na potrzeby składania wniosków o płatność i sprawozdań,

3) bieżące i niezwłoczne informowanie Lidera o wszelkich zmianach i problemach związanych z realizacją Projektu,

4) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z promocją Projektu zgodnie z wnioskiem i zawartą umową o dofinansowanie.

 

§ 4.

Warunki uczestnictwa/kryteria wyboru Partnerów

1. O udział w projekcie mogą ubiegać się podmioty nie zaliczane do sektora finansów publicznych i nie działające w celu osiągnięcia zysku, uprawnione do aplikowania o środki w konkursie określone w §5 regulaminu konkursu, działające na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

2.Podmiot ubiegający się o udział w projekcie nie może podlegać wykluczeniu z możliwości ubiegania się o dofinansowanie, o którym mowa w § 6 regulaminu konkursu.

3.Kryteria oceny ofert:

1) kryterium 1zgodność działania kandydata jako potencjalnego Partnera z celami partnerstwacelu weryfikacji kryterium niezbędne jest załączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii statutu lub innego dokumentu charakteryzującego profil działalności Partnera – waga kryterium 20 pkt;

2) kryterium 2deklarowany wkład Partnera w realizację celów partnerstwa (w szczególności poprzez zagwarantowanie odpowiednich zasobów ludzkich, organizacyjnych, technicznych, finansowych, a także potencjału społecznegoweryfikacja odbędzie się na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty dotyczących liczby interwencji, wyjazdów do akcji ratowniczo – gaśniczych itp. za 2017 r., stopnia wyeksploatowania posiadanego przez Podmiot sprzętu oraz załączonych dokumentów.

Ocenie podlegać będą:

a) przynależność do Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego, lub innego podobnego systemu o ponadlokalnym zasięgu – w celu weryfikacji kryterium niezbędne jest załączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentuwłączeniu do Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego lub dokument równoważny, w przypadku przynależności do innego systemu – waga kryterium 20 pkt;

b) stopień wyeksploatowania posiadanego przez Podmiot sprzętu – kalkulacja stopnia wysłużenia sprzętu odbędzie się w analogicznie do ogłoszonego przez Zarząd Województwa Podkarpackiego naboru wniosków na podstawie danych zawartychFormularzu oferty – waga kryterium 20 pkt;

c) liczba interwencji, wyjazdów do akcji ratowniczo – gaśniczych itp. za 2017 r. Powyższe dane muszą wynikać z rejestrów prowadzonych przez odpowiednie służby, gdyż GminaMiasto Rudnik nad Sanem może dokonać sprawdzenia przedstawionych danych – waga kryterium 20 pkt;

3) kryterium 3doświadczenie w realizacji przedsięwzięćpodobnym charakterzeweryfikacja odbędzie się na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty dotyczących realizacji (jako Lider lub Partner) lub udziału przedstawicieli Partnerów w projektach współfinansowanych z EFS lub EFRR w okresie ostatnich 10 lat przed złożeniem oferty – waga kryterium 20 pkt:

a) 0 projektów– 0 pkt,

b) 1 projekt – 10 pkt,

c) 2 i więcej projektów – 20 pkt,

4. Punkty przyznawane za podane w ust. 3 kryteria będą liczone według następującego wzoru:

 

Łączna ilość punktów oferty będzie liczona na podstawie wzoru:

Liczba punktów = kryterium 1 + kryterium 2 + kryterium 3

przy czym:

wartość kryterium 2 zostanie obliczona następująco:

 

0-20 pkt

+

(

średnia wieku posiadanego sprzętu oferty badanej

x 20 pkt

)

+

(

liczba wyjazdów oferty badanej

x 20 pkt

)

największa średnia wieku sprzętu ze wszystkich ofert

największa liczba wyjazdów z wszystkich ofert

 

5.Spośród złożonych ofert wybrane zostaną 3 oferty, które spełniają wszystkie wymaganiauzyskają najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.

 

 § 5.

Wymagane dokumenty

1. Podmiot ubiegający się o wybór na Partnera w procedurze otwartego naboru jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów:

1) wypełnionego „formularza oferty” w oparciu o zamieszczony wzór będący Załącznikiem1 do Ogłoszenia o otwartym naborze Partnera;

2) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia statutu lub innego dokumentu charakteryzującego profil działalności Partnera.

2. Oferty złożone w sposób niekompletny nie będą rozpatrywane ze względów formalnych.

 

 § 6.

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem

ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem

pok. 7 (sekretariat), w godzinach 8.00-15.00 (od poniedziałku do piątku)

Termin składania ofert upływa 15 kwietnia 2019 r. o godz. 10:00.

Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Otwarty nabór Partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnej realizacji Projektu planowanego do złożenia do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa IV: Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.1 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeń, typ 4 – Zakup pojazdów specjalnych ochrony przeciwpożarowej, sprzętu i/lub wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii – wyłącznie dla potrzeb OSP.

 

§ 7.

Informacje dodatkowe

1. Osoby uprawnione do kontaktu w sprawie naboru:

Stanisław Koszałka – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 10, tel. (015) 876 10 02 wew. 35.

2. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

3. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

                           BURMISTRZ

                                                                                               Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                                  mgr inż. Waldemar Grochowski

 

Załączniki do pobrania:

alt Ogłoszenie o naborze,

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

Ostatnia aktualizacja: piątek, 22 marca 2019 15:28  

Służby gminne