Rudnik nad Sanem, 23.05.2019 r.
ZPF.271.12.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na demontaż i zakup złomu stalowego pochodzącego z kładki
zlokalizowanej na działce 3942 przy ulicy Rzeszowskiej w Rudniku nad Sanem
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka kładki stalowej zlokalizowanej na działce 3942 przy ulicy Rzeszowskiej w Rudniku nad Sanem.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1) demontaż (pocięcie na mniejsze elementy) kładki stalowej o szacunkowym ciężarze ok. 6 881 kg,
2) transport i złomowanie elementów stalowych,
3) przekazanie Zamawiającemu dokument ów wagowych wystawionych przez punkt skupu złomu stalowego w celu wystawienia faktury za sprzedany złom.
3. Zaleca się aby Wykonawca przed opracowaniem i złożeniem oferty dokonał na własny koszt oględzin miejsca robót i obiektu przeznaczonego do rozbiórki.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich,
2) ochrona przed uszkodzeniem lub zniszczeniem terenów przyległych.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 21.06.2019 r.
2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cof/Cmax) x 100 gdzie: - Cof – cena badanej oferty - Cmax – najwyższa cena spośród wszystkich ofert |
3. Przy porównywaniu ofert Zamawiający bierze pod uwagę cenę oferty brutto – podana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy.
4. Zaoferowana cena (jaką Wykonawca zapłaci Zamawiającemu) musi uwzględniać nakłady niezbędne do poniesienia przez Wykonawcę: koszt pocięcia i transportu do punktu skupu złomu stalowego.
IV. Termin składania ofert:
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub złożyć pisemnie do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem do dnia 31.05.2019 r. do godz. 10:00
2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 31.05.2019 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.
3. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy (według wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,
3) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (według wzoru z Załącznika nr 2),
V. Załączniki:
1. Formularz oferty.
2. Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.
3. Dokumentacja fotograficzna.
4. Obliczenie szacunkowego ciężaru kładki stalowej.
Z poważaniem
Z up. Burmistrza
Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty,
Załącznik nr 1 – formularz oferty,
Załącznik nr 2 – formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,
Załącznik nr 3 – Dokumentacja fotograficzna,
Załącznik nr 4 – Obliczenie szacunkowego ciężaru kładki stalowej.