Zaproszenie do złożenia oferty na: „Budowę Otwartej Strefy Aktywności na działce o numerze ewid. 1018 w miejscowości Przędzel oraz zakup urządzeń zabawowych i rekreacyjnych finansowany z Funduszy Sołeckich Sołectwa Kopki i Przędzel”
Rudnik nad Sanem, dnia 21.06.2019 r.
ZPF.271.14.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Otwartej Strefy Aktywności na działce o numerze ewid. 1018 w miejscowości Przędzel oraz zakup urządzeń
zabawowych i rekreacyjnych finansowany z Funduszy Sołeckich Sołectwa Kopki i Przędzel.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Zadanie 1 – budowa Otwartej Strefy Aktywności na działce o numerze ewid. 1018miejscowości Przędzel, ul. Mickiewicza gmina Rudnik nad Sanem, realizowana w ramach: "Programu rozwoju małej
infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019":
a) montaż urządzeń placu zabaw:
- zestaw sprawnościowy – 1 szt.,
- huśtawka ważka – 1 szt.,
- bujaki na sprężynie kształt: krokodyl, hipopotam, biedronka, armata – 4 szt.,
- stożek – 1 szt.,
- huśtawka potrójna (bocianie gniazdo, koszyk, siedzisko płaskie) – 1 szt.,
b) montaż urządzeń siłowni plenerowej:
- krzesło do wyciskania z wyciągiem górnym – 1 kpl.,
- biegacz - wioślarz – 1 kpl.,
- jeździec – rower – 1 kpl.,
- ławeczka - poręcze – 1 kpl.,
- stepper – twister – 1 kpl.,
- orbitrek – narciarz – 1 kpl.,
c) ogrodzenie:
- ogrodzenie o wysokości 1,5 m, z paneli kratowych 3D 50 x 200 mm z drutu powlekanego fi 5 mm, na słupkach stalowych z rury RK 40 x 60 x 4 mm l = 200 cm, o rozstawie 2,5 m wraz z montażem i kpl el. bet prefabrykowanych – ok. 31,5 m,
- bramka 110 x 150 cm – 1 szt.,
d) montaż urządzeń strefy relaksu:
- stół do piłkarzyków – 1 szt.,
- stół podwójny do gry szachy/warcaby z ławkami – 1 szt.,
- tablica aktywności – przysiad – 1 szt.,
- gra edukacyjna kółko - krzyżyk – 1 szt.,
e) montaż urządzeń małej architektury:
- kosze na śmieci – 2 szt.,
- ławki – 4 szt.,
- tablica informacyjna programu OSA – 1 szt.,
- tablica regulamin placu zabaw – 1 szt.,
f) wykonanie nasadzeń zieleni od strony granicy, uzupełnienie nawierzchni trawiastej:
- obsianie nawierzchni trawą – ok. 593 m2,
- zasadzenie drzew ozdobnych (głóg dwuszyjkowy) szczepionych na pniu na wys. 1,5 m. Drzewa obramować palisadą betonową i środek wypełnić warstwą ozdobnych kamieni – 4 szt.
g) wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z warstwy piasku o grubości warstwy 25 i 20 cm zgodnie z PT.
2) Zadanie 2 – zakup wyposażenia placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kopkach - finansowane z Funduszu Sołeckiego Sołectwa Kopki (zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 9),
3) Zadanie 3 – zakup urządzenia do ćwiczeń na plac zabaw zlokalizowany na działce nr 175/1 w miejscowości Przędzel - finansowane z Funduszu Sołeckiego Sołectwa Przędzel (zgodnie z opisem
zawartym w Załączniku nr 9),
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pokój nr 3, tel. 15 876 10 02 wew.
47.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1.Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 11.10.2019 r.
2. Kryteria wyboru oferty:
Nr: |
Nazwa kryterium: |
Waga: |
1 |
Cena |
60 % |
2 |
Gwarancja |
40 % |
3. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Nr kryterium: |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) x 100 x waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie |
2 – Gwarancja |
Liczba punktów = (Gof/Gmax ) x 100 x waga gdzie: - Gof – ilość miesięcy gwarancji badanej oferty - Gmax - najwyższa ilość miesięcy gwarancji spośród wszystkich ofert |
4. Okres gwarancji należy podać w zakresie: nie krócej niż 36 miesięcy i nie dłużej niż 60 miesięcy.
5. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.
6. Wynagrodzenie za przedmiot umowy, jako wynagrodzenie ryczałtowe, pozostaje niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu umowy i obejmuje wszystkie koszty związane z jego wykonaniem i
odbiorem.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w zaproszeniu do złożenia oferty otrzyma największą liczbę punktów.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób
podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z
dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na
reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,
3) formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 4,
4) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru z Załącznika nr 2,
5) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z
Załącznika nr 3),
5. Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego (dotyczy zadania nr 1). Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość oferty. Kosztorys ofertowy
(uproszczony lub szczegółowy) zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
V. Termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 01.07.2019 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00,
przesłać za pomocą faksu na nr 15 876 11 19 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 01.07.2019 r. do godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) wraz z wymaganymi załącznikami.
VI. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2. Załącznik nr 2 – formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
3. Załącznik nr 3 – formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4. Załącznik nr 4 – formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,
5. Załącznik nr 5 – Wzór umowy,
6. Załącznik nr 6 – Przedmiar robót (dotyczy zadania nr 1),
7. Załącznik nr 7 – STWiORB (dotyczy zadania nr 1),
8. Załącznik nr 8 – Dokumentacja projektowa (dotyczy zadania nr 1),
9. Załącznik nr 9 – Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 2 i 3),
Z up. Burmistrza
mgr Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty,
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,
Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 4 – Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,
Załącznik nr 6 – Przedmiar robót (dotyczy zadania nr 1),
Załącznik nr 7 – STWiORB (dotyczy zadania nr 1),
Załącznik nr 8 – Dokumentacja projektowa (dotyczy zadania nr 1),
Załącznik nr 9 – Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 2 i 3),