Rudnik nad Sanem, 12.09.2019
ZPF.271.23.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Zakup mundurów dla jednostek OSP z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 kompletów ubrań strażackich specjalnych przeznaczonych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
2. Dostawa, o której mowa w ust. 1 odbędzie się w następującym podziale:
1) Ochotnicza Straż Pożarna w Kopkach, ul. Zagrody 18 Kopki, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów,
2) Ochotnicza Straż Pożarna w Rudniku nad Sanem, ul. Grunwaldzka 15, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów,
3) Ochotnicza Straż Pożarna w Przędzelu, ul. Mickiewicza 98 Przędzel, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów,
4) Ochotnicza Straż Pożarna w Przędzelu Kolonii, ul. Mickiewicza 20 Przędzel, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy:
1) ultralekkie ubranie specjalne o komfortowym i ergonomicznym kroju,
2) doskonała paroprzepuszczalność, dzięki zastosowaniu membrany,
3) nie wymagająca impregnacji przez min. 40 cykli prania dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii impregnacji tkaniny zewnętrznej,
4) w kurtce i spodniach znajdują się otwory rewizyjne umożliwiające ocenę stanu membrany,
5) rękawy i dół nogawek wykończone wzmocnieniami z kevlaru pokrytego silikonem,
6) kurtka posiada wewnętrzne poduszki chroniące barki i plecy,
7) wzmocnienia na łokciach wykonane z kevlaru pokrytego silikonem,
8) ochrona kolan w spodniach możliwa dzięki wymiennym poduszkom oraz wzmocnieniomkevlaru,
9) szelki w spodniach regulowane z możliwością odpinania, dodatkowo możliwość regulacji obwodu pasa,
10) ubranie posiada taśmy odblaskowe i ostrzegawcze, na rękawie kurtki naszyty rzep do zaczepienia nazwy jednostki i logo OSP a z przodu identyfikatora imiennego,
11) posiada Świadectwo Dopuszczenia CNBOP,
12) budowa układu warstwowego:
a) tkanina zewnętrzna: Nomex® NXT, skład:75% DuPont™ Nomex®/23% DuPont™ Kevlar®/2% włókno antystatyczne, 195 g/m², lub równoważne,
b) membrana: membrana: 3DePTFE, skład: 67% M-aramid/33% P-aramid + Membrana ePTFE, 140 g/m², lub równoważne,
c) podszewka: 100% DuPont™ Nomex®, 195 g/m², lub równoważne.
Łączna waga układu warstwowego: ok. 530 g/m².
13) Kurtka lekka wykonana z tkaniny aramidowej 220g/m² w składzie: 98% metaaramid, 2% antystatyk.
4. Dostawa o której mowa powyżej jest realizowana w ramach zadania p.n. „Zakup mundurów dla jednostek OSP z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem” współfinansowanego ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 12.12.2019 r.
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty |
3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanychwykonywaniem zamówienia.
4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.
IV. Termin składania ofert:
1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres
2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.09.2019 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz podpisany formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.
V. Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2) Załącznik nr 2 - formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,
3) Załącznik nr 3 – wzór umowy.
Z poważaniem
Z up. Burmistrza
Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty,
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych;