Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku”
GKM – 7044/9/2010
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy
i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku”
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl,
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia
ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku.
2. Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności:
1) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie
z obowiązującymi przepisami);
2) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
3) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie
z obowiązującymi przepisami);
4) pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
5) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń;
6) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania;
7) naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli;
8) naprawę zerwanych przewodów;
9) wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów;
10) wymianę uszkodzonych słupów;
11) wymiana co najmniej 3 % opraw na sieci w ciągu roku
12) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni;
13) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych -
(50 szt. rocznie );
14) wiosenną i jesienną kontrolę stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie
z przedstawicielem Zamawiającego – termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym
wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie.
3. W dniu ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych
bieżącą konserwacją wynosi 1 131. Ilość opraw oświetlenia może ulec zmianie, w szczególności
w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem.
Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy.
4. Pozostałe warunki i obowiązki Wykonawcy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym
Część 2.
5. Wszelkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą
„Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów”
6. Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy
z możliwością bezpłatnej zmiany 5 x w okresie obowiązywania umowy.
7. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu,
kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Gminy i Miasta
Rudnik nad Sanem.
8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50.23.21.00 – 1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego,
9. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę
opiewającą na jedną cenę.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi
ważne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na
stanowisku eksploatacji w zakresie: urządzenia, instalacje sieci elektroenergetyczne o napięciu
nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatura kontrolno –
pomiarowa;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż
50 000,00 zł;
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr: | Nazwa kryterium: | Waga: |
1 | Cena | 100 % |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420
Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 23.12.2010 r. do godz. 10:00.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Ewa Sudoł – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do
piątku, pok. nr 6, tel. (015) 876 10 02, wew. 38 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od
poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku
nad Sanem.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 360889 – 2010
Rudnik nad Sanem, dnia 15.12.2010 r.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski