Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup mikrotraktora z osprzętem dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”
Rudnik nad Sanem, 23.10.2019 r.
ZPF.271.27.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Zakup mikrotraktora z osprzętem dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mikrotraktora z osprzętem do zimowego utrzymania chodników na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy:
1) wymagania podstawowe i parametry techniczno – użytkowe:
a) pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2019),
b) silnik wysokoprężny o mocy ok. 28 KM, chłodzony cieczą,
c) skrzynia biegów manualna, ilość biegów przód/tył: 6/2,
d) napęd: 4 x 4,
e) podstawowe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, dzielone hamulce, blokada mechanizmu różnicowego, zaczep do przyczepy, PTO – 2 prędkości, tylny TUZ – 3 punktowy,
f) kabina wyposażona w ogrzewanie, wycieraczkę na przednią szybę, uchylną tylną szybę, lusterka, oświetlenie
g) wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy,
2) dodatkowe wyposażenie:
a) pług hydrauliczny do odśnieżania o szerokości ok. 130 cm, lemiesz regulowany w zakresie: góra – dół, prawo – lewo, przystosowany do montażu i pracy z zamawianym mikrotraktorem,
b) posypywarka komunalna – o pojemności ok. 300 l z tarczowo – odśrodkowym systemem wysiewu, przystosowana do montażu i pracy z zamawianym mikrotraktorem,
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona nieodpłatnego szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi codziennej i eksploatacji urządzeń.
4. Miejscem dostawy jest Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 22.11.2019 r.
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty |
3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych \ wykonywaniem zamówienia.
4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.
IV. Termin składania ofert:
1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. złożyć pisemnie do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem lub przesłać faxem na numer 15 876 11 19 do dnia 31.10.2019 r. do godz. 10:00.
2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.09.2019 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz podpisany formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.
V. Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2) Załącznik nr 2 - formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,
3) Załącznik nr 3 – wzór umowy.
Z up. Burmistrza
Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,