Rudnik nad Sanem, 2019-12-10
ZPF.271.31.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na „Dostawę prasy do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem w 2020 r.”
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia i informacje dodatkowe:
1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne dostarczanie prasy dla potrzeb Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem w 2020 roku.
2. Dostarczanie prasy dotyczy 8 tytułów ukazujących się codziennie, tygodniowo, miesięcznie lub kwartalnie.
3. Szczegółowy zakres dostawy:
1) Wspólnota – tygodnik - 1 egz.
2) Echo Dnia PODKARPACKIE – gazeta codzienna - 1 egz.
3) Dziennik Gazeta Prawna wersja Premium – gazeta codzienna - 1 egz.
4) Gazeta Samorządu i Administracji – dwutygodnik - 1 egz.
5) Rachunkowość Budżetowa – miesięcznik - 1 egz.
6) Poradnik Rachunkowości Budżetowej - 1 egz.
7) Serwis Administracyjno – Samorządowy - 1 egz.
8) Przegląd Pożarniczy - 1 egz.
4. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych tytułów a także rezygnację lub dodanie nowych tytułów w okresie obowiązywania umowy.
5. Miejscem dostawy jest Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) do godz. 8:00.
6. Poszczególne tytuły prasy codziennej będą dostarczane w dniu ich wydania, zaś pozostałe tytuły w dniu ich otrzymania przez wykonawcę od wydawcy, nie później niż na drugi dzień po ich wydaniu.
7. Dostawa prasy i czasopism będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
8. Dopuszcza się możliwość zmiany wykazanych tytułów w przypadku zawieszenia lub wycofania z rynku wydawniczego tytułów prasy codziennej lub czasopism specjalistycznych, zmiany dotychczasowego tytułu na inny tytuł lub połączenia się dwóch lub więcej tytułów w jeden nowy tytuł.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty |
3. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.
4. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
IV. Termin składania ofert:
1. Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 18.12.2019 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
2. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);
V. Załączniki:
1. formularz oferty;
2. wzór umowy
Z poważaniem
Z up. Burmistrza
Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do zlożenia oferty,
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,