Rudnik nad Sanem, 2019-12-19
ZPF.271.32.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na „Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2020 roku”
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia i informacje dodatkowe:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2020 roku.
2. Usługi będą świadczone na rzecz 6 osób bezdomnych (2 kobiet i 4 mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem.
3. Każdorazowe skierowanie osoby, o której mowa w ust. 1 do schroniska odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej przyznającej pomoc w formie udzielenia schronienia wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem. Decyzja zawierać będzie imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj, zakres i okres świadczenia usługi.
4 .Podmiot składający ofertę zobowiązuje się zapewnić standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko zgodnie z przepisami wykonawczymi do ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
5. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznychw tym zakresie. Podmiot składający ofertę oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenia i z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza także zwiększenie zakresu usługi - liczby osób bezdomnych, którym będzie udzielone schronienie na podstawie zawartej umowy w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
7. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
8. Podmiot składający ofertę zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającegokażdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia, jak również o fakcie opuszczenia placówki.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
2. Kryterium wyboru oferty – cena miesięcznego pobytu 1 osoby bezdomnej 100 %. (osobno kobiet i mężczyzn).
Nr kryterium |
Wzór: |
1 – Cena |
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) x 100 x waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie |
3. Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.
4. Wykonawca musi wkalkulować w ceny jednostkowe wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonywaniem zamówienia.
5. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
6. Wykonawcą może złożyć ofertę dotycząca świadczenia usług objętych zamówieniem tylko na jedną część (tzn. w odniesieniu do kobiet lub mężczyzn) lub na cały zakres zamówienia (tzn. zarówno dla kobiet jak i mężczyzn).
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia odrębnych umów na świadczenie usług dla kobiet i mężczyzn.
IV. Termin składania ofert:
1.Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 27.12.2019 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
2.Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 27.12.2019 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.
3.Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).
V. Załączniki:
1) formularz oferty;
2) formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,
3) wzór umowy;
Z poważaniem
Z up. Burmistrza
mgr Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do zlożenia oferty,
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Formularz klauzuli RODO,