Rudnik nad Sanem, dnia 14.02.2020 r.
ZPF.271.2.2020
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na „Wycięcie 10 szt. drzew na działce nr ewid. 1613 poł. w Przędzelu oraz na zakup pozyskanego drewna”
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie wycinki drzew gatunku topola szara (5 sztuk), topola czarnasztuka), wierzba biała zlokalizowanych na działce nr ewid. 1613 poł. w Przędzelu przy ul. Armii Krajowej oraz zakup drewna pozyskanego z wycinki o szacunkowej kubaturze 65 m3.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) zabezpieczenie miejsc wycinki stosownym oznakowaniem i kierowanie ruchem w trakcie prowadzenia prac,
2) zabezpieczenie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem infrastruktury drogowej, infrastruktury towarzyszącej oraz mienia osób trzecich, zlokalizowanych w miejscach wycinki (w tym, gdy jest to konieczne, uzyskanie zgody właścicieli urządzeń na ich zabezpieczenie lub demontaż oraz ponoszenie wszelkich kosztów tych działań),
3) wycinka drzew,
4) załadunek i wywóz pozyskanego drewna,
5) likwidacja gałęzi i zanieczyszczeń powstałych po wycince, uprządkowanie terenu,
3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich,
2) ochrona przed uszkodzeniem lub zniszczeniem terenów przyległych.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.03.2020 r.
2. Kryterium wyboru oferty – najkorzystniejszy dla zamawiającego bilans pomiędzy ceną za dokonanie wycinki a proponowaną ceną za pozyskane drewno.
3. Wykonawca musi podać cenę za dokonanie wycinki oraz ofertę ceny za zakup pozyskanego drewna.
4. Pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą zawarta zostanie umowa określająca zasady realizacji zamówienia.
5. Po zrealizowaniu zamówienia wykonawca wystawi zamawiającemu rachunek (fakturę) za wycinkę drzew a zamawiający wystawi wykonawcy fakturę VAT za drewno.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy (według wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,
3) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (według wzoru z Załącznika nr 2).
V. Termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia należy złożyć do dnia 27.02.2020 r. w Urzędzie Gminy i MiastaRudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00, przesłać za pomocą faksu na nr 15 876 11 19 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "
2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 27.02.2020 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.
3. Informacje dotyczące zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4 lub telefonicznie pod numerem 15 8761 002 wew. 40.
Z up. Burmistrza
mgr Dariusz Świta
Inspektor ds. Zamówień publicznych
funduszy i środków pomocowych
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Formularz klauzuli informacyjnej.