Rudnik nad Sanem, dnia 20.08.2020 r.
ZPF.271.19.1.2020
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
1.Otwarcie ofert na „Przebudowę dróg, zagospodarowanie terenu oraz przebudowę nawierzchni na działce na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem (II)” odbyło się w dniu 20.08.2020 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
2.Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 395 471,24 zł.
3.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Gwarancja |
1. |
Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o. Ruda Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski |
385 248,76zł |
do 16.10.2020 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
2. |
Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie ul. Grygowej 23 20-260 Lublin |
407 030,95 zł |
do 16.10.2020 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
3. |
Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. ul. Towarowa 44, 28-200 Staszów |
514 552,51 zł |
do 16.10.2020 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
4. |
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno-Drogowego "Inżdróg" Sp. z o.o. ul. Wrzosowa 97 37-450 Stalowa Wola |
415 625,17 zł |
do 16.10.2020 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski