Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II – IV kw. 2010 roku”
GKM – 7044/3/2010
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II – IV kw. 2010 roku”
1.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl,
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
2.
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
4.
Określenie przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II – IV kw. 2010 roku.
2.
Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności:
1.
przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
2.
oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
3.
przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
4.
pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
5.
prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń;
6.
wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania;
7.
naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli;
8.
naprawę zerwanych przewodów;
9.
wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów;
10.
wymianę uszkodzonych słupów;
11.
wymianę niesprawnych opraw oświetleniowych;
12.
wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni;
13.
malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych - (50 szt. rocznie );
14.
wiosenną i jesienną kontrolę stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego – termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie.
3.
W dniu ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych bieżącą konserwacją wynosi 1 123. Ilość opraw oświetlenia może ulec zmianie, w szczególności w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem. Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy.
4.
Pozostałe warunki i obowiązki Wykonawcy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Część 2.
5.
Wszelkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą „Instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych w RZE Dystrybucja Spółka z o.o.”
6.
Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy z możliwością bezpłatnej zmiany 4 x w okresie obowiązywania umowy.
7.
W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
8.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50.23.21.00 – 1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego,
3.
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
6.
Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2010 r. (lub od dnia podpisania umowy jeżeli zostanie podpisana po dniu 01.04.2010 r.) do dnia 31.12.2010 r.
7.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.
posiadania wiedzy i doświadczenia;
3.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: urządzenia, instalacje sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatura kontrolno – pomiarowa;
4.
sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł;
2.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
8.
Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
9.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
-
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena
100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 26.03.2010 r. do godz. 10:00.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.
W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Ewa Sudoł – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 6, tel. (015) 876 10 02, wew. 38 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.
W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.03.2010 r.
Numer ogłoszenia: 76584 – 2010
Rudnik nad Sanem, dnia 18.03.2010 r.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski