Rudnik nad Sanem, 8.02.2022 r.
ZPF.271.4.2022
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa oświetlenia ulicznego.
2. Zadanie jest finansowane z funduszu sołeckiego Przędzel.
3. Szczegółowy zakres robót:
1) miejsce montażu: przy ul. Nowe Osiedle w miejscowości Przędzel.
2) mechaniczne kopanie rowów dla kabli koparkami podsiębiernymi,
3) ręczne zasypywanie rowów do kabli,
4) układanie kabli wielożyłowych układanych ręcznie w rowach kablowych oraz przykrycie kabla folią kalandrowaną z uplastycznionego PCW,
5) układanie kabli energetycznych na słupach betonowych – kabel wciągany bezpośrednio na do słupa,
6) montaż uziomu powierzchniowego i prętowego,
7) układanie rur ochronnych z PCW w wykopie,
8) układanie kabli wielożyłowych w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,
9) montaż w rurach muf przelotowych z rur termokurczliwych na kablach energetycznych o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych,
10) montaż elementów instalacji oświetlenia ulicznego, skrzynki oświetlenia ulicznego,
11) montaż i stawienie słupów oświetleniowych,
12) wciąganie przewodów w słupy i rury osłonowe,
13) montaż wysięgników rurowych na słupie,
14) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – oprawa typu LED o mocy 70W,
15) wykonanie badań i pomiarów,
16) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz opracowanie inwentaryzacji powykonawczej.
4. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
5. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) roboty, które nie zostały ujęte w opisie, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone,
b) wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem ofer
c) oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę,
e) użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
f) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów,
g) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia,
h) Wykonawca udziela 3-letniej gwarancji i rękojmi bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte zamówieniem,
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 1.
7. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 45.31.61.10 – 9 – Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego,
b) 45.23.14.00 – 9 – Roboty w zakresie energetycznych linii kablowych NN,
c) 45.31.00.00 – 3 – Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych,
d) 45.31.60.00 – 5 – Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. 1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.
2. 2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty |
3. 3. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.
4. 4. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
5. 5. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto, z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
V. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,
2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru z Załącznika nr 2,
2) aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. 3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 3).
VI.Termin składania ofert:
1. 1. Ofertę w formie pisemnej lub e-mailem należy złożyć do dnia 16.02.2022 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w Sekretariacie, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
2. 2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 16.02.2022 r. do godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).
4. Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość całkowitą oferty. Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
VII. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) oraz art.19 ust.1 ustawy p.z.p. informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gmin i Miasta w Rudniku nad Sanem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem – Pan Sebastian Stój, adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
3) Administrator danych osobowych – Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami,
c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą i Miastem Rudnik nad Sanem przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10) W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12) Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
VIII. Załączniki:
Zaproszenie do złożenia oferty
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,
Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 7 - Dokumentacja projektowa
Rudnik nad Sanem, 8.02.2022 r.
ZPF.271.4.2022
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dobudowa oświetlenia ulicznego.
- Zadanie jest finansowane z funduszu sołeckiego Przędzel.
- Szczegółowy zakres robót:
1) miejsce montażu: przy ul. Nowe Osiedle w miejscowości Przędzel.
2) mechaniczne kopanie rowów dla kabli koparkami podsiębiernymi,
3) ręczne zasypywanie rowów do kabli,
4) układanie kabli wielożyłowych układanych ręcznie w rowach kablowych oraz przykrycie kabla folią kalandrowaną z uplastycznionego PCW,
5) układanie kabli energetycznych na słupach betonowych – kabel wciągany bezpośrednio na do słupa,
6) montaż uziomu powierzchniowego i prętowego,
7) układanie rur ochronnych z PCW w wykopie,
8) układanie kabli wielożyłowych w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,
9) montaż w rurach muf przelotowych z rur termokurczliwych na kablach energetycznych o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych,
10) montaż elementów instalacji oświetlenia ulicznego, skrzynki oświetlenia ulicznego,
11) montaż i stawienie słupów oświetleniowych,
12) wciąganie przewodów w słupy i rury osłonowe,
13) montaż wysięgników rurowych na słupie,
14) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – oprawa typu LED o mocy 70W,
15) wykonanie badań i pomiarów,
16) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz opracowanie inwentaryzacji powykonawczej.
- Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
- Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) roboty, które nie zostały ujęte w opisie, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone,
b) wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty,
c) oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę,
e) użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
f) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów,
g) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia,
h) Wykonawca udziela 3-letniej gwarancji i rękojmi bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte zamówieniem,
- Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 1.
- Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 45.31.61.10 – 9 – Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego,
b) 45.23.14.00 – 9 – Roboty w zakresie energetycznych linii kablowych NN,
c) 45.31.00.00 – 3 – Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych,
d) 45.31.60.00 – 5 – Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.
2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty |
3. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.
4. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
5. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto, z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
V. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru z Załącznika nr 2,
2) aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 3).
VI. Termin składania ofert:
1. Ofertę w formie pisemnej lub e-mailem należy złożyć do dnia 16.02.2022 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w Sekretariacie, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 16.02.2022 r. do godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).
4. Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość całkowitą oferty. Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
VII. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) oraz art.19 ust.1 ustawy p.z.p. informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gmin i Miasta w Rudniku nad Sanem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem – Pan Sebastian Stój, adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
3) Administrator danych osobowych – Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami,
c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą i Miastem Rudnik nad Sanem przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10) W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12) Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane
VIII. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2. Załącznik nr 2 – formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
3. Załącznik nr 3 – formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4. Załącznik nr 4 – Wzór umowy,
5. Załącznik nr 5 – Zakres robót,
6. Załącznik nr 6 – Dokumentacja projektowa.