na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem realizowanej w ramach Programu Unii Europejskiej Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji w projekcie pn. „Zwiększenie potencjału gospodarczego miasta – rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem” (kod CPV: 74262000-3 - Usługi nadzoru budowlanego)
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty
60 000 EURO
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański, tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19, www.rudnik.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ogłasza przetarg nieograniczony na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem realizowanej w ramach Programu Unii Europejskiej Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji w projekcie pn. „Zwiększenie potencjału gospodarczego miasta – rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem” (kod CPV: 74262000-3 - Usługi nadzoru budowlanego)
Nadzór inwestorski będzie wykonywany nad robotami budowlanymi obejmującymi:
- sieć wodociągową:
I etap – 7.039 m
II etap – 12 407 m
Łącznie: 19 446 m
Materiał: PE 80 SDR 13,6 PN 10 o średnicach zewnętrznych od 160¸32 mm.
- przyłącza:
I etap – 2 471 m/218 szt.
II etap – 4 696 m/325 szt.
Łącznie: 7 167 m/543 szt.
Materiał: PE 80 SDR 13,6 PN 10 o średnicach zewnętrznych od 90¸32 mm.
Przejścia: pod drogami, rzeką Rudnią i torami kolejowymi wykonywane podwiertami.
Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do pełnienia czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./.
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych.
2. Termin wykonania zamówienia – od II kwartału 2006 r. (rozpoczęcie robót budowlanych) do 29.06.2007 r.
3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100%.
4. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3 lub złożyć
wniosek o przesłanie pocztą za zaliczeniem pocztowym.
6. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami – Stanisława Wrońska (przedmiot
zamówienia), Lucyna Zygmunt (formalności prawne) - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem,
37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, pok. nr 3, 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 47, 39, w godz. 800 – 1400.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie – pok. nr 7.
8. Termin składania ofert upływa dnia 16.03.2006 r. godz. 1000.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.03.2006 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, Sala Posiedzeń pok. nr 13.
10. Termin związania ofertą upływa z chwilą podpisania umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni od terminu składania
ofert.
11.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19,
poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 cytowanej ustawy, złożą oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dołączą do oferty wymagane
dokumenty (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualną informację
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień
publicznych, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, usług pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru – co najmniej 1 zakończonego kontraktu dot.
inwestycji branży sanitarnej wraz z referencjami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
w budownictwie i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez
Zamawiającego na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
Rudnik nad Sanem, 28.02.2006 r.