Na dostawę artykułów biurowych do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem
Rudnik nad Sanem, 2011-03-28
ZPF.271.5.2011
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na dostawę artykułów biurowych do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem
1. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem w 2011 roku.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r.
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
-
Nr kryterium
Wzór:
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100
gdzie:
-
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
-
Cof – cena badanej oferty
-
3) Przy porównywaniu ofert Zamawiający bierze pod uwagę cenę oferty brutto, obliczoną zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym, w którym należy wycenić każdą pozycję – podana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania min. 70 % zamawianego asortymentu.
5) Zamówienia będą składane telefonicznie, a termin dostawy do siedziby Zamawiającego nie może być dłuższy niż 4 dni robocze.
4. Termin składania ofert:
1) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 30.03.2011 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00;
2) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest:
a) złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);
b) złożyć wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy (wg wzoru z załącznika nr 2);
5. Załączniki:
1) formularz oferty;
2) formularz asortymentowo – cenowy;
Z poważaniem
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski