Na „Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 r.”
Rudnik nad Sanem, 2011-04-26
ZPF.271.8.2011
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 r.”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 r. masą mineralno – asfaltową na gorąco o grubości warstwy min. 5 cm, bez wycinania i bez oblewania krawędzi i spoin. W przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) w pierwszym etapie tj. w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy – około 80 m2;
2) w pozostałym okresie obowiązywania umowy – wg potrzeby Zamawiającego;
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r.
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
-
Nr kryterium
Wzór:
1 - Cena
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
-
Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert
-
Cof – cena oferty badanej
-
3) Przy porównywaniu ofert Zamawiający bierze pod uwagę cenę brutto za remont 1 m2 nawierzchni;
4) Podana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy.
IV. Termin składania i zawartość ofert:
1) Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 29.04.2011 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;
2) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);
V. Załączniki:
1) formularz oferty;
Z poważaniem
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski