Na zadanie pn.: „Remont nawierzchni asfaltowej na działce gminnej o nr ewid. 5180/17 w Rudniku nad Sanem”
Rudnik nad Sanem, 2011 -08-10
ZPF.271.28.2011
Zaproszenie do złożenia oferty
W imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem zapraszam do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Remont nawierzchni asfaltowej na działce gminnej o nr ewid. 5180/17 w Rudniku nad Sanem”
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych ustawą.
Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające remoncie nawierzchni asfaltowej na działce gminnej o nr ewid. 5180/17 w Rudniku nad Sanem.
2) Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) podbudowy (oczyszczenie mechaniczne powierzchni oraz skropienie podbudowy tłuczniowej asfaltem) – 1 908,83 m2,
b) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1 908,83 m2,
c) szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 3.
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie nieprzekraczalnym do dnia 01.09.2011 r.
Kryteria wyboru ofert:
Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty w formie pisemnej (wg zamieszczonego wzoru) należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do dnia 17.08.2011 r., godz. 10:00.
Do oferty należy dołączyć:
1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski