Na Roboty remontowo – budowlane w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem
ZPF.271.30.2011
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Roboty remontowo – budowlane w budynku
Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem”
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl,
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obrębie korytarza na parterze budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących robót:
1) roboty remontowo – budowlane wewnątrz budynku;
2) roboty rozbiórkowe;
3) poszerzenie otworu przejściowego w obrębie korytarza parteru z wykonaniem nadproża z kształtowników stalowych;
4) wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w obrębie korytarza parteru;
5) wykonanie sufitu podwieszanego w obrębie korytarza parteru;
6) przygotowanie podłoża (ścian) , okładziny ścienne z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów;
7) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych w obrębie korytarza parteru;
8) wymiana dwóch grzejników żeliwnych żeberkowych na grzejniki panelowe;
9) modernizacja układu pomiarowego i rozdziału zasilania;
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.45.30.00 – 7 – Roboty remontowe i renowacyjne,
45.26.25.20 – 2 – Roboty murowe,
45.11.13.00 – 1 – Roboty rozbiórkowe,
45.42.11.31 – 1 – Instalowanie drzwi,
45.43.10.00 – 7 – Kładzenie płytek,
45.44.21.00 – 8 – Roboty malarskie,
45.31.12.00 – 2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2011 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
-
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena
100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37‑420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 11.10.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.
XV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Lucjan Tabasz – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 7, tel. (015) 876 10 02, wew. 24 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.09.2011 r.
Numer ogłoszenia: 305610 – 2011
Rudnik nad Sanem, dnia 26.09.2011 r.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski