Rudnik nad Sanem, 26.03.2012 r.
ZPF.271.10.2012
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na dostawę artykułów biurowych do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem
-
Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem w 2012 roku.
-
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r.
-
Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
-
Nr kryterium
Wzór:
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100
gdzie:
-
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
-
Cof – cena badanej oferty
-
-
Przy porównywaniu ofert Zamawiający bierze pod uwagę cenę oferty brutto, obliczoną zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym, w którym należy wycenić każdą pozycję – podana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania min. 70 % zamawianego asortymentu.
-
Zamówienia będą składane telefonicznie, a termin dostawy do siedziby Zamawiającego nie może być dłuższy niż 4 dni robocze.
-
Termin składania ofert:
-
Ofertę należy przesłać za pomocą faksu na numer 15 876 11 19 lub drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 29.03.2012 r. do godz. 9:00.
-
Do oferty Wykonawca musi obligatoryjnie dołączyć wypełniony formularz asortymentowo – cenowy
-
Załączniki:
-
formularz oferty;
-
formularz asortymentowo – cenowy.
Z poważaniem
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski