Na „Remont gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.”
Rudnik nad Sanem, 27.03.2012 r.
ZPF.271.11.2012
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Remont gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.”
1. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
2. Przedmiot zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r. następującym materiałem:
a)mieszanka sortowana frakcji 4 – 20 mm w ilości ok. 218 t,
b)żużel frakcji 10 – 60 mm (loresta) w ilości ok. 48 t.
2)Zakres robót obejmuje:
a)zakup i transport materiału przeznaczonego na remont nawierzchni dróg z rozwozem po terenie sołectw,
b)uzupełnienie ubytków nawierzchni poprzez rozścielenie ręczne i mechaniczne oraz zagęszczenie przy użyciu walca drogowego.
3)Remont nawierzchni dróg wewnętrznych odbywał się będzie na terenie sołectwnastępującym podziale:
a)Chałupki – żużel (ok. 48 t), mieszanka sortowana (ok. 69 t),
b)Przędzel – mieszanka sortowana (ok. 149 t).
4)Gotowość przystąpienia Wykonawcy do rozpoczęcia robót – do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1)Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.
2)Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 gdzie: - Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert - Cof – cena oferty badanej |
3)Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanychwykonywaniem zamówienia.
4)Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
5)Wartość wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki sortowanej oraz żużlu należy obliczyć jako iloczyn ceny jednostkowej brutto za wbudowanietony i zamawianej ilości materiału do wbudowania.
6)Cenę oferty należy obliczyć jako sumę wartości wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki sortowanej oraz żużlu.
7)Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita bruttoVAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.
4. Termin składania i zawartość ofert:
1)Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 02.04.2012 r. w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;
2)Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.04.2012 r. o godz. 10:30budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
3)Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);
5. Załączniki:
formularz oferty
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski