Na „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.”
Rudnik nad Sanem, 28.03.2012 r.
ZPF.271.12.2012
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.”
-
Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia są zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej mieszanką sortowaną frakcji 4 -20 mm w ilości ok. 200 t.
-
Zakres robót obejmuje:
-
-
zakup i transport materiału przeznaczonego na remont nawierzchni dróg z rozwozem po terenie całej gminy,
-
uzupełnienie ubytków nawierzchni poprzez rozścielenie ręczne i mechaniczne oraz zagęszczenie przy użyciu walca drogowego.
-
-
Gotowość przystąpienia Wykonawcy do rozpoczęcia robót – do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
-
-
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.
-
Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
-
-
Nr kryterium
Wzór:
1 - Cena
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
-
Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert
-
Cof – cena oferty badanej
-
-
Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.
-
Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
-
Wartość wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki sortowanej należy obliczyć jako iloczyn ceny jednostkowej brutto za wbudowanie 1 tony i zamawianej ilości materiału do wbudowania.
-
Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.
-
-
Termin składania i zawartość ofert:
-
Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 03.04.2012 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;
-
Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.04.2012 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
-
Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);
-
-
Załączniki:
formularz oferty
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski