OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na
„Remont mostu w ciągu drogi gminnej nr 102739R ul. Kordeckiego na rzece Rudna w Rudniku nad Sanem”
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,
tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19
PF.271.13.2012
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Remont mostu w ciągu drogi gminnej nr 102739R ul. Kordeckiego na rzece Rudna w Rudniku nad Sanem”
-
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
-
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
-
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mostu w ciągu drogi gminnej nr 102739R ul. Kordeckiego (w km 0+229) na rzece Rudna w Rudniku nad Sanem.
-
Zakres rzeczowy zadania:
-
Roboty drogowe:
-
roboty przygotowawcze:
-
odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych;
-
usunięcie drzew lub krzaków;
-
zdjęcie warstwy humusu lub (i) darniny;
-
wyburzenie obiektów budowlanych;
-
rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów;
-
roboty ziemne:
-
wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V;
-
wykonanie nasypów;
-
odwodnienie korpusu drogowego –kanalizacja deszczowa;
-
podbudowy:
-
wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża;
-
wykonanie warstwy mrozoochronnej;
-
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych;
-
podbudowa z tłucznia kamiennego;
-
podbudowa z betonu asfaltowego;
-
nawierzchnie:
-
nawierzchnia z betonu asfaltowego;
-
recykling (remixing);
-
roboty wykończeniowe – umocnienie skarp, rowów i ścieków;
-
oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
-
oznakowanie poziome;
-
oznakowanie pionowe;
-
elementy ulic:
-
krawężniki betonowe;
-
chodniki z brukowej kostki betonowej;
-
obrzeża betonowe;
-
ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych;
-
Roboty mostowe:
-
fundamenty – wzmocnienie podłoża zastrzykami, wykonywanymi przez rury z zaworami opaskowymi;
-
korpusy podpór:
-
wzmocnienie podpory poprzez zwiększenie jej wymiarów;
-
lokalne naprawy powierzchni betonowych podpór zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie;
-
ustroje nośne – renowacja powłoki malarskiej przęsła stalowego;
-
urządzenia dylatacyjne – elastyczne przekrycie dylatacyjne (bitum modyfikowany polimerami);
-
hydroizolacja:
-
powłoka izolacyjna bitumiczna „na zimno”;
-
izolacje arkuszowe;
-
wyposażenie – balustrady stalowe na obiektach mostowych;
-
roboty przyobiektowe:
-
odwodnienie zasypki przyczółka;
-
zasypka przyczółka;
-
płyty przejściowe;
-
umocnienie skarp stożków przyczółków;
-
umocnienie konstrukcjami kamiennymi skarp i dna rzek, kanałów i rowów;
-
roboty nawierzchniowe i zabezpieczające:
-
nawierzchnia „chodnika” z żywic syntetycznych;
-
zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych.
-
Pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót.
-
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
-
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45.22.11.10-6 Roboty budowlane w zakresie mostów
45.22.11.11-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
-
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
-
Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.09.2012 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowo – mostowej;
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł;
-
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
-
Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
-
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena
100 %
-
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 17.07.2012 r. do godz. 10:00.
-
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
-
W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
-
W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.07.2012 r.
Numer ogłoszenia: 230448 – 2012
Rudnik nad Sanem, dnia 02.07.2012 r.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski
PLIKI DO POBRANIA - (kliknij na formularz aby pobrać)
CZĘŚĆ 1 instrukcje dla wykonawcow
- Załącznik nr 1 Formularz oferty
- Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków
- Załącznik nr 4 Wykaz robót budowlanych
- Załącznik nr 5 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
CZĘŚĆ 3 specyfikacje_techniczne
CZĘŚĆ 4 przedmiar robot (nieaktywny)
CZĘŚĆ 4 przedmiar robot (po zmianie treści)
CZĘŚĆ 5 dokumentacja projektowa