OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Remont drogi gminnej nr 102772 R w miejscowości Kopki"
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,
tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19
ZPF.271.14.2012
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Remont drogi gminnej nr 102772 R w miejscowości Kopki”
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr 102772 R od km 0+000,00 do km 1+335,00 w miejscowości Kopki.
2. Zakres rzeczowy zadania:
1) roboty przygotowawcze;
2) odmulanie rowów;
3) remont przepustów;
4) zjazdy;
5) podbudowa;
6) nawierzchnia;
7) roboty wykończeniowe;
8) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót.
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.20 – 6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg
5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 21.09.2012 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr: |
Nazwa kryterium: |
Waga: |
1 |
Cena |
100 % |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 19.07.2012 r. do godz. 10:00.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.07.2012 r.
Numer ogłoszenia: 234616– 2012
Rudnik nad Sanem, dnia 04.07.2012 r.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski
PLIKI DO POBRANIA - (kliknij na formularz aby pobrać)
Część 1 - instrukcje dla wykonawcow
Część 3 - specyfikacje techniczne
Część 4 - przedmiar robot - nieaktywny
Część 4 - przedmiar robot (po zmianie) - aktywny
Część 5 - dokumentacja projektowa
Załącznik nr 1 Formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 4 Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 5 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
Ogloszenie o zmianie ogloszenia