ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2012/2013”
GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM
ul. Rynek 40
37 – 420 Rudnik nad Sanem
tel. 015 876 10 02 fax 015 876 11 19 www.rudnik.pl e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Rudnik nad Sanem, 30.07.2012 r.
ZPF.271.15.2012
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2012/2013”
-
Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do szkół funkcjonujących na terenie gminy w roku szkolnym 2012/2013.
-
Zakres zadania:
-
dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z: Kopek – 44 osoby – 7 km, Koziarnia – 2 osoby – 8 km, Przędzela – 43 osób – 7 km, Przędzela – Kolonii – 4 osoby – 4 km, Stróży – 3 osoby – 3 km,
-
dowóz i odwóz uczniów do publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3 z Przędzela – Kolonii – 10 osób – 4 km;
-
dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z Kopek – 1 osoba – 7 km, Chałupek –5 osób – 4 km,
-
Przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych:
-
do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00 (dowóz uczniów od godz. 7:45 do 7:55);
-
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 13:30;
-
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00.
-
Liczba uczniów przewożonych na trasie 0 – 5 km – 12 osób, na trasie 6 - 10 km – 90 osób. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie.
-
Trasy przewozu uczniów:
-
Przędzel – Stróża – Rudnik nad Sanem,
-
Rudnik nad Sanem – Stróża – Przędzel,
-
Kopki – Chałupki – Rudnik nad Sanem,
-
Rudnik nad Sanem – Chałupki – Kopki,
-
Przędzel-Kolonia – Rudnik nad Sanem,
-
Rudnik nad Sanem – Przędzel-Kolonia,
-
Chałupki – Rudnik nad Sanem,
-
Rudnik nad Sanem – Chałupki.
-
Informacja o liczbie dzieci, które dodatkowo mogą korzystać z usługi na podstawie biletów szkolnych zakupionych indywidualnie:
-
dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z: Chałupek – 4 osoby – 3 km, Stróży – 19 osób – 3 km;
-
dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z Chałupek –31 osób – 3 km.
-
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
Termin wykonania zamówienia: od 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r.
-
Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
-
Nr kryterium
Wzór:
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) x 100
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof - cena podana w badanej ofercie
Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób:
C = L5 x C5 + L10 x C10
L5 – liczba uczniów na trasie 0 – 5 km,
L10 – liczba uczniów na trasie 0 – 10 km,
C5 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 0 – 5 km,
C10 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 6 – 10 km,
-
Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.
-
Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
-
Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.
-
Termin składania i zawartość ofert:
-
Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 09.08.2012 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;
-
Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.08.2012 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
-
Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.).
-
Załączniki:
formularz oferty
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski