"Opracowanie projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem”.
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,
tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19
ZPF.271.17.2012
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
„Opracowanie projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem”
-
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
-
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
-
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca opracowaniu projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem.
-
Zamawiający wymaga, aby przy opracowaniu dokumentacji projektowej zostały uwzględnione następujące elementy:
-
zwiększenie przepustowości oczyszczalni do 2000 m3 na dobę,
-
wymianę wyeksploatowanych w 80% urządzeń i armatury,
-
eliminacja wzrostu ilości dopływających ścieków podczas opadów atmosferycznych poprzez zaprojektowanie zbiornika uśredniającego lub zastosowanie innego rozwiązania eliminującego powstające zakłócenia,
-
sposób zagospodarowania powstających osadów ściekowych do produktu obojętnego dla środowiska,
-
pełna automatyka procesów oczyszczania wraz z kontrolą urządzeń oraz monitoring pracy całego obiektu,
-
remont istniejących budynków i pomieszczeń technologicznych oczyszczalni,
-
remont dróg wewnętrznych (należy uwzględnić nawierzchnię asfaltowo – bitumiczną) oraz ciągów komunikacyjnych (kostka brukowa na ciągach pieszych),
-
zagospodarowanie terenów zielonych.
-
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
-
wykonania niezbędnych badań i analiz oraz uzyskania map do celów projektowych,
-
wystąpienia i uzyskania decyzji i pozwoleń koniecznych do realizacji projektowanego przedsięwzięcia:
-
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
-
pozwolenia na budowę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
-
opracowania wszystkich innych niezbędnych dokumentów do realizacji przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych powyżej,
-
opracowania instrukcji rozruchu i eksploatacji oczyszczalni po modernizacji,
-
przygotowania operatu wodno – prawnego.
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył opracowaną dokumentację w 5 egzemplarzach (wersja papierowa) + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (format PDF).
-
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71.32.00.00 – 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
-
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
-
Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2012 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu projektu modernizacji/rozbudowy oczyszczalni ścieków, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto, usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia;
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
-
Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
-
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena
100 %
-
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 31.08.2012 r. do godz. 10:00.
-
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
-
W zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Józef Łojek– w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, tel. (015) 876 13 87– Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudniku nad Sanem;.
-
W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.08.2012 r.
Numer ogłoszenia: 312734 – 2012
Rudnik nad Sanem, dnia 23.08.2012 r.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski
Załączniki (kliknij aby pobrać)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Część 1 instrukcje dla wykonawcow (po zmianie treści)
Cześć 2 Wzór umowy (po zmianach)
Załącznik nr 1 Formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług