Harmonogram dyżurów doradców prawnych i obywatelskich w BPPiO w Nisku - listopad 2012 r.
Harmonogram dyżurów doradców prawnych i obywatelskich w BPPiO w Nisku - listopad 2012 r.
Biuro Porad Prawnych i Obywatelskich mieści się
w Nisku
ul. Kościuszki 8
37-400 Nisko
I piętro
tel./fax. 15 802 20 09
(Budynek Domu Nauczyciela)
Kierownik Biura: Grzegorz Męciński
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
GG: 34261806
Kiedy Biura zostały utworzone?
Biura zostały otwarte 1 marca 2011 r. i będą funkcjonować do grudnia 2013 r. Rekrutacja skierowana do wszystkich mieszkańców z terenu powiatu niżańskiego, stalowowolskiego, tarnobrzeskiego i m. Tarnobrzeg będzie prowadzona w sposób ciągły od marca 2011 r.
Jakiego rodzaju usługi są świadczone?
W Biurach można uzyskać poradę obywatelską oraz poradę prawną (zgodnie z definicją zawartą w SzOP PO KL). Usługi będą świadczone z zachowaniem zasady bezpłatności, poufności, bezstronności oraz aktualności i rzetelności informacji przekazywanych przez wykwalifikowany personel. W Biurze będzie dostępny Kierownik biura/doradca obywatelski oraz dwóch innych doradców: obywatelski i prawny.
W jaki sposób zorganizowane są dyżury doradców oraz konsultacje?
Dyżury każdego z doradców są pełnione w wymiarze 8 godz./tydzień (średnio 32 godz. w miesiącu). Za organizację wszystkich dyżurów w danym Biurze odpowiedzialny jest Kierownik, którego zadaniem jest zamieszczanie informacji o usługach na bieżąco na stronie internetowej projektu oraz w Biurze.
Konsultacje mogą mieć charakter osobisty, po uprzednim umówieniu się na spotkanie, lub telefoniczny oraz poprzez komunikator internetowy GG.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Harmonogram dyżurów doradców prawnych i obywatelskich w BPPiO w Nisku - listopad 2012 r.