BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Przetargi Zaproszenie do złożenia oferty

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF


alt


Rudnik nad Sanem, dnia 12.12.2017 r.

 

ZPF.271.29.2017

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

I.Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem

II.Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni przyrodniczych dla Publicznych Szkół Podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem” realizowana w ramach Projektu pn.: „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w dostępie do nowoczesnej edukacji i infrastruktury sportowej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.3. Szkolnictwo ogólne.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i instruktaż w zakresie obsługi 5 kompletów sprzętu dydaktycznego przeznaczonego do wszystkich szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, tj. dla:

1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Kopkach, ul. Poborze 1, 37 – 420 Rudnik nad Sanem,

2) Publicznej Szkoły Podstawowej w Przędzelu, ul. Mickiewicza 149, 37-420 Rudnik nad Sanem,

3) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Kończyka 3, 37-420 Rudnik nad Sanem,]

4) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Piłsudskiego 7, 37-420 Rudnik nad Sanem,

5) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej, ul. Konopnickiej 58, 37-420 Rudnik nad Sanem

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 Formularz asortymentowo – cenowy.

4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych odpowiednimi przepisami.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę (dowóz we wskazane miejsce w ustalonym terminie, rozładunek, wniesienie oraz montaż) na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia należy przygotować do natychmiastowego użytku.

6. Parametry wskazane w szczegółowym opisie zawartym w ust. 3, nazwy wyrobów i elementów lub ich opisy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem bądź firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu danego producenta/firmy, lecz wskazują wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy (parametry techniczne i jakościowe) nie gorsze, niż ten wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi czujników pomiarowych oraz oprogramowania do interaktywnej wizualizacji i analiz.

8. Informacje dodatkowe dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pokój nr 11, tel. 15 876 10 02 wew. 31,

9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

32.32.20.00-6 – Urządzenia multimedialne

38.65.21.00-1 – Projektory

39.16.21.10-9 – Sprzęt dydaktyczny

 

III.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia

1. Termin wykonania zamówienia: do dnia 16.02.2018 r.

2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

80 %

2

Gwarancja

20 %

 3. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:

Nr kryterium:

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof ) x 100 x waga

gdzie:

- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof - cena podana w ofercie

2 – Gwarancja

Punkty za to kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:

  1. 1)Za zaoferowanie terminu 60 miesięcy – 20 pkt;
  2. 2)Za zaoferowanie terminu 48 miesięcy – 10 pkt;
  3. 3)Za zaoferowanie terminu 36 miesięcy – 0 pkt;

Najdłuższy termin gwarancji wynosi 60 miesięcy.

Najkrótszy termin gwarancji wynosi 36 miesięcy (oferty z terminem krótszym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone).

 4. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia

5. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.

6. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określonezaproszeniu do złożenia oferty otrzyma największą liczbę punktów.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1) nie podlegają wykluczeniu,

    2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

    1)uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

    2)wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziałupostępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na  prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną dostawę obejmującą swym zakresem co najmniej jedną tablicę interaktywną i pracownię przyrodniczą i o wartości co najmniej 12 000,00 zł brutto.

   3)potencjał techniczny. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  4)osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

   5) sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań zakresie spełniania tego warunku.

3.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów

4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

    1) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

    2) formularz asortymentowo – cenowy – (wg wzoru z Załącznika nr 2) – wypełnionypodpisany przez Wykonawcę (należy wycenić wszystkie pozycje),

    3) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

   4) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoruZałącznika nr 3),

   5) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 4),

- wykaz dostaw (według wzoru z Załącznika nr 5), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawa ta została wykonana należycie,

 

V.Termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 20.12.2017 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 15:30, przesłać za pomocą faksu na nr 15 876 11 19 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

VI.Informacje dodatkowe:

1.W celu uniknięcia konfliktów interesów zamówienie nie może być udzielone przez Zamawiającego podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniemprzeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

  2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

  3) pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

  4) pozostaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


2.Warunki zawarcia umowy w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego:

   1) Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.

   2) Zawarcie umowy nastąpi wg projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do Zaproszenia do składania ofert.

   3) Zamawiający przewiduje zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego w warunkach określonych we wzorze umowy.

3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 


VII.Załączniki:

-        Załącznik nr 1 – formularz oferty,

-        Załącznik nr 2 – formularz asortymentowo – cenowy

-        Załącznik nr 3 – formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,

-        Załącznik nr 4 – formularz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

-        Załącznik nr 5 – formularz wykazu dostaw,

-        Załącznik nr 6 – wzór umowy,

 

 

              Z up. Burmistrza

 

                                                                                                            mgr Dariusz Świta

                                                                                               Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                 funduszy i środków pomocowych


 

Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia ofert

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy

alt Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,

alt Załącznik nr 4 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

alt Załącznik nr 5 Formularz wykazu dostaw

alt Załącznik nr 6 – Wzór umowy


Ostatnia aktualizacja: wtorek, 12 grudnia 2017 15:27  

Służby gminne