BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

Ogłoszenie

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 7 września 2018 r. (piątek) odbędzie się trzydziesta siódma sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

 

Proponowany porządek obrad sesji:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

  • Informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski.

3. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) określenia zasad usytuowania na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Monika Cagara,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

2) ustalenia na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem maksymalnej liczby poszczególnych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży jak i poza miejscem sprzedaży;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Monika Cagara,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

3) wprowadzenia odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Monika Cagara,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

4) uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomnika przyrody;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Ewa Sudoł,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

5) opłaty targowej;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Ewa Sudoł,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

6) wyrażenia zgody na zakup do zasobu gminnego nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Anna Zaguła,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji,

7) zamiany działek gruntu stanowiących własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na działkę gruntu stanowiącą własność osób fizycznych;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji,

8) sprzedaży działek rolnych stanowiących własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji,

9) sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji,

10) zmiany uchwały budżetowej na 2018 r;

  • projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy - Pani Grażyna Reichert,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – przewodnicząca Komisji,

4.Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

5.Interpelacje i zapytania Radnych.

6.Wnioski i oświadczenia Radnych.

7.Sprawy różne.

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ mgr Edward Wołoszyn

 

Służby gminne