BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 06.05.2019 r.

 

 ZPF.271.11.2019

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na „Wycięcie 108 szt. drzew na działce 2095/2, 4295/7 i 5786/4 w Rudniku nad Sanem”


I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem


II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki drzew gatunku sosna zwyczajna (90 szt.), dąb (3 szt.), topola (4 szt.), topola osika (2 szt.), lipa drobnolistna (9 szt.) zlokalizowanych na działce 2095/2, 4295/7 i 5786/4 w Rudniku nad Sanem.

2.Szczegółowy zakres prac obejmuje:

1) zabezpieczenie miejsc wycinki stosownym oznakowaniem i kierowanie ruchem w trakcie prowadzenia prac,

2) zabezpieczenie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem infrastruktury drogowej, infrastruktury towarzyszącej oraz mienia osób trzecich, zlokalizowanych w miejscach wycinki (w tym, gdy jest to konieczne, uzyskanie zgody właścicieli urządzeń na ich zabezpieczenie lub demontaż oraz ponoszenie wszelkich kosztów tych działań),

3) wycinka drzew,

4) załadunek i odwóz pozyskanego drewna,

5) likwidacja gałęzi i zanieczyszczeń powstałych po wycince, uprządkowanie terenu.

3. Do obowiązków Wykonawcy należy:

1) właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich,

2) ochrona przed uszkodzeniem lub zniszczeniem terenów przyległych.


III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2019 r.

2. Kryterium wyboru oferty – najkorzystniejsza cena dla Zamawiającego.

3. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia wraz z kalkulacją wartości pozyskanego drewna. 


IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu,

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1) formularz ofertowy (według wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

3) formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (według wzoru z Załącznika nr 2),

 

 V. Termin składania i otwarcia ofert:

1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 14.05.2019 r. w Urzędzie Gminy i MiastaRudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00, przesłać za pomocą faksu na nr 15 876 11 19 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 14.05.2019 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.

 

                                                                                                            Z up. Burmistrza

 

                                                                                                                           Dariusz Świta

                                                                                                        Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                           funduszy i środków pomocowych



 

Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia oferty,

alt Załącznik nr 1 – formularz oferty

alt Załącznik nr 2 – formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

alt Załącznik nr 3 wykaz drzew objętych wycinką wraz przedmiarem dotyczącym wykonania usługi,


Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 06 maja 2019 09:59  

Służby gminne