BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

 

Rudnik nad Sanem, 10.09.2019 r.

ZPF.271.22.2019

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rudnik nad Sanem w 2019 roku”

 

1. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

 2. Przedmiot zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rudnik nad Sanem w 2019 roku.

2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

a) Zadanie 1 – pakowanie, załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych, zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy Rudnik nad Sanem w ilości 37,064 Mg.

b) Zadanie 2 – demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest, na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie Gminy Rudnik nad Sanem, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnieobowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości ok. 12,915 Mg.

3) Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest.

4) Podany zakres zadania jest uzależniony od wysokości środków finansowych przyznanych Zamawiającemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Rzeszowie oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz od warunków pogodowych warunkujących prawidłową realizację zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części lub całości zamówienia określonej w Zadaniu 2.

5) W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

a) poinformowania mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest,

b) demontażu, odbioru, pakowania, ważenia i załadunku przy użyciu własnych maszynurządzeń oraz przez przeszkolony personel, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

c) wywozu odpadów własnym specjalistycznym pojazdem i przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

d) ważenia odbieranych wyrobów zawierających azbest w obecności: przedstawiciela właściciela nieruchomości i przedstawiciela Zamawiającego (po uprzednim zawiadomieniudniu odbioru). Ważenia należy dokonać przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół.

e) zbierania pisemnych potwierdzeń od osób, od których odpady będą odbierane,

f) dostarczenia Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów, kwitów wagowych, potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest i innych dokumentów niezbędnych do rozliczenia zadania przez Zamawiającego.

g) dokonania zgłoszenia zamiaru przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu - zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. DZ.U.71.649 oraz § 1 ust. 1pkt.4 lit.b Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.

h) przekazania Zamawiającemu zgłoszeń, o których mowa w lit. g).

6) Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznejobowiązującymi przepisami prawa.

7) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

 

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 10.10.2019 r.

2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

 

3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

 

 4.Termin składania ofert:

1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , złożyć pisemnie do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem lub przesłać faxem na numer 15 876 11 19 do dnia 16.09.2019 r. do godz. 10:00.

2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.09.2019 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz podpisany formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

 

 5. Załączniki:

1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,

2) Załącznik nr 2 - formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

3) Załącznik nr 3 – wzór umowy.

 

Z poważaniem

            

                                                                                                         Z up. Burmistrza

 

                                                                                                             Dariusz Świta

                                                                                              Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                 funduszy i środków pomocowych

 

 

 

Załączniki do pobrania:

 

alt Zaproszenie do złożenia oferty,

alt Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,

altZałącznik nr 2 – Formularz klauzuli informacyjnej,

alt Załącznik nr 3 – Wzór umowy,

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 17 września 2019 09:43  

Służby gminne