BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

alt

Rudnik nad Sanem, 12.09.2019 

 ZPF.271.23.2019

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Zakup mundurów dla jednostek OSP z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

 

I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.


II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 kompletów ubrań strażackich specjalnych przeznaczonych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

2. Dostawa, o której mowa w ust. 1 odbędzie się w następującym podziale:

1) Ochotnicza Straż Pożarna w Kopkach, ul. Zagrody 18 Kopki, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów,

2) Ochotnicza Straż Pożarna w Rudniku nad Sanem, ul. Grunwaldzka 15, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów,

3) Ochotnicza Straż Pożarna w Przędzelu, ul. Mickiewicza 98 Przędzel, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów,

4) Ochotnicza Straż Pożarna w Przędzelu Kolonii, ul. Mickiewicza 20 Przędzel, 37-420 Rudnik nad Sanem – 6 kompletów.

3. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy:

1) ultralekkie ubranie specjalne o komfortowym i ergonomicznym kroju,

2) doskonała paroprzepuszczalność, dzięki zastosowaniu membrany,

3) nie wymagająca impregnacji przez min. 40 cykli prania dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii impregnacji tkaniny zewnętrznej,

4) w kurtce i spodniach znajdują się otwory rewizyjne umożliwiające ocenę stanu membrany,

5) rękawy i dół nogawek wykończone wzmocnieniami z kevlaru pokrytego silikonem,

6) kurtka posiada wewnętrzne poduszki chroniące barki i plecy,

7) wzmocnienia na łokciach wykonane z kevlaru pokrytego silikonem,

8) ochrona kolan w spodniach możliwa dzięki wymiennym poduszkom oraz wzmocnieniomkevlaru,

9) szelki w spodniach regulowane z możliwością odpinania, dodatkowo możliwość regulacji obwodu pasa,

10) ubranie posiada taśmy odblaskowe i ostrzegawcze, na rękawie kurtki naszyty rzep do zaczepienia nazwy jednostki i logo OSP a z przodu identyfikatora imiennego,

11) posiada Świadectwo Dopuszczenia CNBOP,

12) budowa układu warstwowego:

a) tkanina zewnętrzna: Nomex® NXT, skład:75% DuPont™ Nomex®/23% DuPont™ Kevlar®/2% włókno antystatyczne, 195 g/m², lub równoważne,

b) membrana: membrana: 3DePTFE, skład: 67% M-aramid/33% P-aramid + Membrana ePTFE, 140 g/m², lub równoważne,

c) podszewka: 100% DuPont™ Nomex®, 195 g/m², lub równoważne.

Łączna waga układu warstwowego: ok. 530 g/m².

13) Kurtka lekka wykonana z tkaniny aramidowej 220g/m² w składzie: 98% metaaramid, 2% antystatyk.

4. Dostawa o której mowa powyżej jest realizowana w ramach zadania p.n. „Zakup mundurów dla jednostek OSP z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem” współfinansowanego ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.

 

III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 12.12.2019 r.

2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

 

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

 

 

3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanychwykonywaniem zamówienia.

4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

 

IV. Termin składania ofert:

1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres

2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.09.2019 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz podpisany formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

 

V. Załączniki:

1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,

2) Załącznik nr 2 - formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

3) Załącznik nr 3 – wzór umowy.

 Z poważaniem

 

                                                                                                            Z up. Burmistrza

                                                                                                              Dariusz Świta

                                                                                              Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                 funduszy i środków pomocowych

 

Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia oferty,

alt Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,

alt Załącznik nr 2 – Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych;

alt Załącznik nr 3 – Wzór umowy






Ostatnia aktualizacja: piątek, 20 września 2019 10:20  

Służby gminne