BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

Zaproszenie do złożenia oferty na Zakup mikrotraktora z osprzętem dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

Rudnik nad Sanem, 23.10.2019 r.

 

ZPF.271.27.2019

 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Zakup mikrotraktora z osprzętem dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mikrotraktora z osprzętem do zimowego utrzymania chodników na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy:

1) wymagania podstawowe i parametry techniczno – użytkowe:

a) pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2019),

b) silnik wysokoprężny o mocy ok. 28 KM, chłodzony cieczą,

c) skrzynia biegów manualna, ilość biegów przód/tył: 6/2,

d) napęd: 4 x 4,

e) podstawowe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, dzielone hamulce, blokada mechanizmu różnicowego, zaczep do przyczepy, PTO – 2 prędkości, tylny TUZ – 3 punktowy,

f) kabina wyposażona w ogrzewanie, wycieraczkę na przednią szybę, uchylną tylną szybę, lusterka, oświetlenie

g) wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy,

2) dodatkowe wyposażenie:

a) pług hydrauliczny do odśnieżania o szerokości ok. 130 cm, lemiesz regulowany w zakresie: góra – dół, prawo – lewo, przystosowany do montażu i pracy z zamawianym mikrotraktorem,

b) posypywarka komunalna – o pojemności ok. 300 l z tarczowo – odśrodkowym systemem wysiewu, przystosowana do montażu i pracy z zamawianym mikrotraktorem,

 

3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona nieodpłatnego szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi codziennej i eksploatacji urządzeń.

4. Miejscem dostawy jest Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem.


III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:


1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 22.11.2019 r.

2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.


Nr kryterium

Wzór:

 1 - Cena

 Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

 3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych \ wykonywaniem zamówienia.

4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

 

IV. Termin składania ofert:

1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   złożyć pisemnie do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem lub przesłać faxem na numer 15 876 11 19 do dnia 31.10.2019 r. do godz. 10:00.


2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.09.2019 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.


3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz podpisany formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

 

V. Załączniki:

1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,

2) Załącznik nr 2 - formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

3) Załącznik nr 3 – wzór umowy.

                                                                                                       

                                                                                                               Z up. Burmistrza

                                                                                                                 Dariusz Świta


                                                                                               Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                 funduszy i środków pomocowych


 Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia oferty

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

alt Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Ostatnia aktualizacja: środa, 23 października 2019 12:25  

Służby gminne