BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 25.09.2020 r.

 

ZPF.271.26.2020

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


     I.Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem

II.Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na realizację zadania pn: „Przebudowa stadionu MOSiR w Rudniku nad Sanem”.

2. Zakres opracowania obejmuje zaprojektowanie kompleksu sportowo – rekreacyjnego zlokalizowanego na działkach o numerach 5180/17, 2631/6 w Rudniku nad Sanem, a w szczególności:

1)płyta główna stadionu:

a)pełnowymiarowe boisko piłkarskie o nawierzchni trawiastej (sianej) wraz z drenażem odwodnieniowym,

b)automatyczna instalacja nawadniająca boisko główne,

c)bieżnia dla dystansu 400 metrów czterotorowa, w tym dla 100 metrów sześciotorowa,

d)oświetlenie bieżni wokół boiska,

2)trybuna dla kibiców częściowo zadaszona (z toaletami),

3)inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia zawodów lekkoatletycznych na poziomie szkolnym.

4)boisko trawiaste boczne,

5)obiekty rekreacyjne (wyliczenie przykładowe w zależności dostępności miejsca oraz koncepcji zagospodarowania): oświetlone boisko rolkowo – wrotkarskie (z możliwością utworzenia lodowiska), plac zabaw dla dzieci, siłownia zewnętrzna, klatka do squasha, korty tenisowe, boiska do siatkówki plażowejbadmintona, miejsce do grillowania,

6)drogi wewnętrzne, chodniki i miejsca postojowe niezbędne do obsługi i korzystania z obiektów,

7)elementy małej architektury,

8)ogrodzenie wewnętrzne i zewnętrzne,

9)nagłośnienie na trybunach,

10)system monitoringu całego obiektu,

11)zieleń uzupełniająca.

3. Powyższy zakres opracowania należy traktować jako wskazanie przez Zamawiającego przykładowych elementów składających się na osiągnięcie planowanego celu. Ostateczny zakres zostanie ustalony na etapie opracowania koncepcji urbanistyczno – architektonicznej przebudowy stadionu. Wynikał on będzie z uwarunkowań terenowych, istniejącego uzbrojenia terenu, parametrów technicznych i użytkowych istniejących obiektów, odpowiednich przepisów prawnych i wytycznych w zakresie obiektów sportowych.

4. Zawartość dokumentacji:

1)Projekt wykonawczy – 5 egz. w wersji papierowej.

2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – powinny być sporządzone na podstawie aktualnie obowiązujących norm. W każdej specyfikacji należy dokładnie określić roboty objęte daną specyfikacją. STWiORB Wykonawca opracuje na podstawie dokumentacji projektowej. Specyfikacja winna zawierać w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zakres i sposób jej opracowania określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) – 2 egz. w wersji papierowej.

3)Przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej.

4)Kosztorys inwestorski – powinien być sporządzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastrukturydnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w układzie zgodnym z układem pozycji cen jednostkowych wynikających z opracowanych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych – 2 egz. w wersji papierowej.

5)Koncepcja urbanistyczno-architektoniczna zagospodarowania terenu wraz z wizualizacją – 2 egz. w wersji papierowej.

6)Mapa do celów projektowych wraz z inwentaryzacja obiektów, w szczególności wykonanej infrastruktury technicznej (tj. trybuny i fragmentów kanalizacji deszczowej oraz instalacji elektrycznej poprowadzonychjej obrysie), a także istniejącej zieleni na terenie stadionu.

7)Wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia, decyzje, wypisy oraz opinie.

5. Sposób wykonania Dokumentacji:

1)Dokumentacja musi zostać wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

2)Dokumentacja powinna być skompletowana w sposób umożliwiający ewentualne etapowanie robót budowlanych.

3)Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję przebudowy stadionu, która w szczególności powinna zawierać podstawową charakterystykę obiektów, ich lokalizację na planie zagospodarowania oraz szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów realizacji.

4)W projektach wykonawczych Wykonawca ujmie wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania.

5)Informacje zawarte w Dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot Umowy w sposób zgodny z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.

6)Dokumentacja posiadać będzie zaświadczenia o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

7)Całość opracowania należy przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej, dokumenty tekstowe lub tekstowo – graficzne – w formacie „pdf”, dokumenty zawierające informacje graficzne – w formacie „jpg (jpeg)”.

6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 3.

7. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7 – Usługi inżynierskie w zakresie projektowania

III.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.12.2021 r.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zadania objętego przedmiotem zamówienia, gdy będzie to uzasadnione koniecznością przeprowadzenia dodatkowych lub przedłużających się procedur, uzgodnień, opinii niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania.

3.Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

1. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

2. Wynagrodzenie za przedmiot umowy, jako wynagrodzenie ryczałtowe, pozostaje niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu umowy i obejmuje wszystkie koszty związane z jego wykonaniemodbiorem.

3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w zaproszeniu do złożenia oferty otrzyma największą liczbę punktów.

 IV.Termin składania i otwarcia ofert:

1.Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 05.10.2020 r. w Urzędzie Gminy i MiastaRudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2.Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 05.10.2020 r. o godz. 10:30 w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).

3.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1)formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

2)dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

3)podpisany formularz klauzuli informacyjnejprzetwarzaniu danych osobowych (wg wzoru z Załącznika nr 2).

 

                                                                                                      Z up. Burmistrza

                                                                                                                                                                                                       Dariusz Świta

                                                                                                                                                                                 Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                                                                                                    funduszy i środków pomocowych


 V.Załączniki:

 

alt Zaproszenia do złozenia oferty

alt Załącznik nr 2 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 3 – Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych;

alt Załacznik nr 4 – Wzór umowy,

alt Załacznik nr 5 – Mapa poglądowa.

 




Ostatnia aktualizacja: piątek, 25 września 2020 09:39  

Służby gminne