BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

Przetarg nieograniczony

Email Drukuj PDF

Adaptacja obiektów byłego internatu wpisanego do rejestru zabytków na Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem

BI-2222/CW-1/05

Zamawiający - Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem,

woj. Podkarpackie, tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , www.rudnik.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości  zamówienia  przekraczającej  wyrażoną  w  złotych  równowartość kwoty 60 000 euro

na roboty budowlane

Adaptacja obiektów byłego internatu wpisanego do rejestru zabytków

na Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem

współfinansowane ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego –

Projekt Nr Z/2.18/III/3.1/211/04 pn. „Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem”

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

1) robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych w obrębie adaptowanego budynku internatu polegających na:

- przebudowie pomieszczeń budynku stosownie do opracowanego projektu przebudowy,

- remoncie pozostających do dalszej eksploatacji istniejących elementów budynku (założenie izolacji
poziomych na ścianach istniejących, osuszenie i odgrzybienie ścian istniejących , wymiana uszkodzonych
tynków wewnętrznych, impregnacja ochronna drewnianych elementów więźby dachowej, malowanie
pokrycia dachowego z blachy i obróbek blacharskich),

- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,

- wykonaniu nowych podłoży i posadzek,

- wykonaniu okładzin ściennych i robót malarskich,

- wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią,

- wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej,

- wykonaniu instalacji gazowej,

- wykonaniu instalacji elektrycznej,

- wykonaniu instalacji teletechnicznych,

- adaptacji strychu na magazyn wyrobów i eksponatów wikliniarskich,

2) robót remontowo-budowlanych związanych z remontem i adaptacją istniejącego budynku gospodarczego
pod potrzeby budynku magazynowo-pomocniczego związanego bezpośrednio z działalnością Centrum
Wikliniarstwa,

3)   robót związanych z wykonaniem ogrodzenia działki i zagospodarowaniem terenu działki.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty:  45.11.10.00-8, 45.11.11.00-9, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.22-6,

45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.21.12-2, 45.33.11.00-7, 45.33.22.00-5, 45.33.30.00-0

45.31.10.00-0

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych  i wariantowych.

3. Termin wykonania zamówienia – 29.09.2006.

4. Wymagane wadium – 15 000,00 PLN.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr  19, poz. 177                           
z późn.  zm.);

2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp;

3) znajdują się w sytuacji finansowej j.n.:

-  posiadają obroty firmy za ostatnie 3 lata – min. 600 000,00 PLN rocznie;

- posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność
kredytowania do kwoty min. 60 000,00 PLN;

4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

6) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania robót;

7) posiadają doświadczenie w realizacji robót:

wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca min. jednego kontraktu porównywalnego

z przedmiotem zamówienia o wartości  powyżej 500 000,00 PLN lub kilku mniejszych kontraktów                           
o   podobnym charakterze oraz stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem
zamówienia, wykonanych w ciągu roku na łączną wartość powyżej 500 000,00 PLN;

8) wykonają siłami własnymi co najmniej 70% robót;

9) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i
dokumenty.

6.   Kryterium oceny ofert – najniższa cena  100 %.

7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego, jak wyżej –                       
cena 120,00 PLN + VAT.

8. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Wrońska Stanisława, Zygmunt Lucyna udzielają   
dodatkowych wyjaśnień w siedzibie Zamawiającego do dnia 26.08.2005 r.

9.   Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, jak wyżej  do dnia 01.09.2005 r. godz. 1030.

10. Termin związania ofertą - 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem dnia 01.09.2005 r. godz. 1100.

 

 

Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11.07.2005 r.

 

Służby gminne