BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich pomnika głównego w kwaterze wojennej na cmentarzu parafialnym w Rudniku nad Sanem.

GKM-7090/1/05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty

60 000 EURO

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański, tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19, www.rudnik.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich pomnika głównego w kwaterze wojennej na cmentarzu parafialnym w Rudniku nad Sanem.

Zakres rzeczowy obejmuje:

- umycie powierzchni kamienia wodą pod ciśnieniem z dodatkiem detergentów aktywnych,

- podklejenie pęcherzy,

- mechaniczne usunięcie zaprawy cementowej z powierzchni kamienia na pomniku

i ozdobnych wazonach,

- usunięcie cementowych fug oraz niefachowo wykonanych uzupełnień ubytków kamienia,

- odsolenie strukturalne zasolonych partii kamienia metodą swobodnej migracji soli do rozszerzonego środowiska,

- wzmocnienie struktury wewnętrznej kamienia poprzez impregnację strukturalną preparatem wzmacniającym,

- uzupełnienie ubytków kitem mineralnym,

- umycie powierzchni betonu, usunięcie patyny atmosferycznej przy użyciu agregatu wysokociśnieniowego,

- injekcyjne podklejenie warstw tynku niespójnego z podłożem oraz pęknięć płyty betonowej,

- chemiczne odczyszczanie powierzchni betonu przy pomocy środka czyszczącego,

- scalanie kolorystyczne powierzchni,

- wykonanie dokumentacji merytorycznej i fotograficznej,

- odczyszczenie i wypoziomowanie betonowych ławek.

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych.

2. Termin wykonania zamówienia – 15.10.2005 r.

3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100%.

4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego,
pok. nr 6 lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą za zaliczeniem pocztowym.

5. Osoby uprawione do porozumiewania się z wykonawcami – Ewa Sudoł (przedmiot
zamówienia), Lucyna Zygmunt (formalności prawne) - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku
nad Sanem, pok. nr 6, tel. (015) 876-10-02 wew. 38, w godz. 800 – 1400.

6. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie – pok. nr 7.

7. Termin składania ofert upływa dnia 26.07.2005 r. godz. 1200.

8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.07.2005 r. godz.1215 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 13.

9. Termin związania ofertą upływa z chwilą podpisania umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni
od terminu składania ofert.

10.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19,
poz. 177 z późn. zm.), złożą oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dołączą do
oferty wymagane dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

 

Służby gminne