BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

Pisemny nieograniczony przetarg ofertowy

Email Drukuj PDF

na dzierżawę 2. lokali użytkowych w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji położonym w Rudniku nad Sanem przy ul. Mickiewicza, stanowiącym własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, przeznaczonych na prowadzenie działalności gastronomicznej i hotelarskiej.

Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

o g ł a s z a

pisemny nieograniczony przetarg ofertowy na dzierżawę 2. lokali użytkowych w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji położonym w Rudniku nad Sanem przy ul. Mickiewicza, stanowiącym własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, przeznaczonych na prowadzenie działalności gastronomicznej i hotelarskiej.

1. Przedmiotem przetargu jest dzierżawa 2 lokali użytkowych w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji położonym w Rudniku nad Sanem przy ul. Mickiewicza 44 na działce nr 2631/6 objętej księgą wieczystą KW nr 42523, w skład których wchodzą:

Ø Lokal numer 1, na który składają się pomieszczenia na parterze budynku, z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną, tj.:

· Sala restauracyjna o powierzchni 80,94 m2;

· Zaplecze kuchenne o powierzchni 47,41 m2;

· Toalety o powierzchni 7,95 m2;

· Korytarz o powierzchni  40,66 m2.

· Sala dyskotekowa o powierzchni 97,72 m2.

Oferent może przedstawić własną koncepcję dotyczącą ilości i rodzaju pomieszczeń do wydzierżawienia
na działalność gastronomiczną.

Ø Lokal numer 2, na który składają się pomieszczenia hotelowe znajdujące się na piętrze budynku, tj:

· Pokój nr 24 o powierzchni 16,12 m2

· Pokój nr 25 o powierzchni 16,41 m2

· Pokój nr 26 o powierzchni 16,41 m2

· Pokój nr 27 o powierzchni 16,68 m2

· Pokój nr 28 o powierzchni 16,10 m2

· Pokój nr 29 o powierzchni 19,94 m2,

· Pokój nr 30 o powierzchni 23,97 m2

· Pokój nr 31 o powierzchni 29,00 m2,

· Pokój nr 32 o powierzchni 29,03 m2.

Oferent może przedstawić własną koncepcję dotyczącą ilości i rodzaju pomieszczeń do wydzierżawienia na działalność hotelarską.

Ø Ponadto przedmiotem dzierżawy są ułamkowe części pomieszczeń do użytku  wspólnego, tj. korytarze, klatka schodowa i pomieszczenia sanitarne.

2. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej na lokal nr 1 lub lokal nr 2.

3. Lokale będące przedmiotem dzierżawy wymagają remontu.

Zakres prac do wykonania szczegółowo określa „kosztorys inwestorski”.

Z regulaminem przetargu, kosztorysem i projektem umowy należy zapoznać się w Urzędzie Gminy
i Miasta w Rudniku nad Sanem przy ul. Rynek 40 w pokoju  nr 4, w godzinach pracy Urzędu.

Istnieje możliwość zakupu dokumentacji przetargowej za kwotę 10,00 zł + 22% VAT.

Nakłady poniesione przez dzierżawcę na roboty remontowo – budowlane w dzierżawionych pomieszczeniach, zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru wskazanego przez Urząd Gminy i Miasta, będą rozliczane w okresie trwania dzierżawy.

4. Cena wywoławcza miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego za 1 m2 przedmiotu dzierżawy dla lokalu nr 1 wynosi 6,00 zł, za części do użytku wspólnego 3,00 zł.

5. Cena wywoławcza miesięcznej stawki  czynszu dzierżawnego za 1 m2 przedmiotu dzierżawy dla
lokalu nr 2 wynosi 6,00 zł, za części do użytku wspólnego 3,00 zł.

Do kwot czynszu dzierżawnego zostanie doliczony 22% podatek VAT.

Stawka czynszu dzierżawnego nie obejmuje ponoszonych przez przyszłego dzierżawcę:

1) pozostałych własnych kosztów związanych z korzystaniem z przedmiotu dzierżawy, w szczególności takich, jak: własnego ubezpieczenia, wywozu nieczystości stałych, dostawy wody i odprowadzania ścieków, opłat
za telefon, podatku od nieruchomości.

2) odrębnie rozliczanych z Wydzierżawiającym kosztów z tytułu zużycia gazu i energii elektrycznej,
które będą rozliczane według liczników lub norm zużycia i płatne na podstawie refaktur wystawianych przez MOSiR

5. Przewidywany okres trwania umowy do 4 lat.

6. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:

1) w odniesieniu do lokalu nr 1          -              1500,00 zł,

2) w odniesieniu do lokalu nr 2          -              1500,00 zł

które należy wpłacić w kasie Urzędu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem lub na konto Urzędu Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem Bank Spółdzielczy Tarnobrzeg 0/Rudnik nad Sanem nr 54 9434 1070 2005 1500 0117 0005 najpóźniej do dnia 24 stycznia 2005 r.

W przypadku wpłacenia wadium w formie przelewu bankowego wpłata winna być dokonana odpowiednio wcześniej tak, aby w dniu 20 stycznia 2005 r. wadium znajdowało się na koncie Urzędu.

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „ przetarg ofertowy – dzierżawa lokali użytkowych w MOSiR ”, należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem przy ul. Rynek 40, w terminie
do 24 stycznia 2005 r. w godzinach pracy Urzędu.

Pisemna oferta powinna zawierać:

1) imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot,

2) datę sporządzenia oferty,

3) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

4) przedmiot oferty (numer lokalu) oraz oferowany czynsz dzierżawny netto za 1 m2 przedmiotu dzierżawy, oddzielnie dla lokalu nr 1, lokalu nr 2 oraz części do użytku wspólnego,

5) dowód wpłaty wadium,

6) konto, na które ma zostać zwrócone wadium (w przypadku gdy oferta nie zostanie przyjęta),

7) propozycje dotyczące sposobu prowadzenia restauracji i hotelu,

8) harmonogram wykonania robót remontowo – budowlanych  wraz z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót,

9) proponowana wysokość nakładów na roboty remontowo – budowlane.

8. Przy wyborze oferty zastosowane zostaną następujące kryteria:

1) wysokość zaoferowanej stawki czynszu dzierżawnego za 1 m2przedmiotu dzierżawy,

2) proponowana wysokość nakładów na prace remontowe,

3) sposób zagospodarowania przedmiotu dzierżawy.

9. Komisyjne otwarcie ofert z udziałem oferentów nastąpi w siedzibie Urzędu  Gminy i Miasta w Rudniku
nad Sanem przy ul. Rynek 40 w pokoju nr 13 (sala posiedzeń) w dniu 28 stycznia 2005 r. o godz. 1000.

10. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.

11. Wydzierżawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.

12. Zastrzega się, że wadium przepada na rzecz Wydzierżawiającego, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy dzierżawy w terminie wyznaczonym przez Wydzierżawiającego.

13. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, zostanie zwrócone  niezwłocznie, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia  zamknięcia przetargu, a oferentowi wybranej oferty zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego.

14. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu, można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy
i Miasta w Rudniku nad Sanem przy ul. Rynek 40 w pokoju nr 4, tel. 015-8761 002 wew. 40.

 

 

 

R e g u l a m i n

pisemnego nieograniczonego przetargu ofertowego

na dzierżawę 2 lokali użytkowych w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji położonym w Rudniku nad Sanem

przy ul. Mickiewicza, stanowiącym własność Gminy

i Miasta Rudnik nad Sanem, przeznaczonych na prowadzenie działalności

gastronomicznej i hotelarskiej

1. Podstawą prawną przeprowadzenie przetargu jest Zarządzenie Nr B/59/2004 Burmistrza Gminy i MiastaRudnik nad Sanem
z dnia 17 listopada 2004 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu 2 lokali użytkowych w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem przeznaczonych do oddania w dzierżawę na okres do 4 lat.

2. Przetarg przeprowadza się zgodnie z:

- Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207 z 2004 r., poz. 2108),

- niniejszym regulaminem i ogłoszeniem o przetargu.

3. Przetarg ogłasza, organizuje i przeprowadza Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, który powołał przewodniczącego
i członków Komisji Przetargowej do przeprowadzania przetargów Zarządzeniem Nr B/66/2004 z dnia 15 grudnia 2004 r.

4. Przedmiotem pisemnego nieograniczonego przetargu ofertowego jest dzierżawa na okres do 4 lat - 2 lokali użytkowych w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji położonym w Rudniku nad Sanem przy ul. Mickiewicza, stanowiącym własność Gminy
i Miasta Rudnik nad Sanem, przeznaczonych na prowadzenie działalności gastronomicznej i hotelarskiej.

Lokale będące przedmiotem dzierżawy znajdują się w stanie do remontu.

Cena wywoławcza  miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego za 1 m2 Przedmiotu Dzierżawy dla lokalu nr 1 wynosi 6,00 zł, za części do użytku wspólnego 3,00 zł.  Wadium 1500,00 zł.

Cena wywoławcza miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego za 1 m2 Przedmiotu Dzierżawy dla lokalu nr 2 wynosi 6,00 zł, za części do użytku wspólnego 3,00 zł.  Wadium 1500,00 zł.

Nakłady poniesione przez dzierżawcę na roboty remontowo-budowlane będą rozliczane w okresie trwania dzierżawy.

5. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach.

6. Pisemna oferta powinna zawierać:

1) imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę w przypadku, gdy oferentem nie jest osoba fizyczna
oraz datę sporządzenia oferty,

2) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

3) przedmiot oferty (numer lokalu) oraz oferowany czynsz dzierżawny netto za 1 m2 przedmiotu dzierżawy,wyższy od ceny wywoławczej, oddzielnie dla lokalu nr 1, lokalu nr 2 oraz części do użytku wspólnego,

4) dowód wpłaty wadium,

5) konto, na które ma zostać zwrócone wadium (w przypadku, gdy oferta nie zostanie przyjęta),

6) propozycje dotyczące sposobu prowadzenia restauracji i hotelu,

7) harmonogram wykonania prac remontowych wraz z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót,

8) proponowaną wysokość nakładów na prace remontowe.

7. Przetarg składa się z części jawnej odbywającej się z udziałem oferentów oraz części niejawnej przeprowadzonej bez udziału oferentów.

8. W części jawnej przetargu Komisja Przetargowa:

1) stwierdza prawidłowość ogłoszenia o przetargu i złożenia ofert,

2) ustala liczbę otrzymanych ofert oraz sprawdza, czy zostały wpłacone wadia,

3) otwiera koperty z ofertami i kwalifikuje je do części niejawnej przetargu

4) dokonuje otwarcia kopert z ofertami, sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które złożyły oferty
i kwalifikuje je do części niejawnej przetargu,

5) przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów, jeśli nie zmieniają one warunków oferty przetargowej,

6) zawiadamia oferentów o terminie i miejscu odbywania się części niejawnej przetargu,

7) zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.

Na przetarg nie mają wstępu osoby, które nie złożyły ofert.

9.             Komisja Przetargowa odmawia kwalifikacji do części niejawnej przetargu ofert, które:

1) nie odpowiadają warunkom przetargu,

2) zostały  złożone po wyznaczonym terminie, tzn. po dniu 24 stycznia 2005 r.,

3) nie zawierają danych określonych w punkcie 6 regulaminu lub dane te są niekompletne,

4) są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści,

5) zostały złożone przez oferentów, którzy nie wpłacili wadium lub wpłacili wadium po wyznaczonym terminie,

6) nie zawierają danych o oferencie oraz daty sporządzenia oferty,

7) nie zawierają wyrażonej kwotowo, oferowanej miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego za 1 m2 przedmiotu dzierżawy.

10.           W części niejawnej przetargu Komisja Przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert, a następnie:

1) wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybiera żadnej ze złożonych ofert,

 

 

2) sporządza protokół z przetargu, podając w nim rozstrzygnięcie przetargu z uzasadnieniem.

11. Komisja Przetargowa przeprowadzi wybór najkorzystniejszej oferty stosując następujące kryteria:
1) Wysokość zaoferowanej stawki czynszu dzierżawnego za 1 m2 przedmiotu dzierżawy, wyższa niż wywoławcza :
Znaczenie tego kryterium wynosi - 70% ze 100 punktów
Oferty oceniane będą wg następującego wzoru:
(rozpatrywana stawka czynszu) podzielona przez (najwyższą zaoferowaną stawkę czynszu) pomnożona przez (znaczenie kryterium).
2) Proponowana wysokość nakładów na prace remontowe, równa lub niższa niż określona w kosztorysie inwestorskim:
Znaczenie tego kryterium wynosi - 15% ze 100 punktów
Sposób obliczania punktów w tym kryterium:
a) wzór obliczenia współczynnika cenowego każdej oferty:a) wzór obliczenia
(nakłady proponowane przez oferenta na remont pomieszczeń określonych w ofercie) podzielony przez (wartość kosztorysu inwestorskiego na remont pomieszczeń określonych w ofercie)
b) wzór obliczenia punktów dla oferty rozpatrywanej:
(najniższy współczynnik cenowy wśród ofert rozpatrywanych) podzielony przez (współczynnik cenowy oferty rozpatrywanej) pomnożone przez (znaczenie kryterium)
3) Ilość pomieszczeń przeznaczonych do wydzierżawienia.
Znaczenie tego kryterium wynosi - 5% ze 100 punktów
Najwyżej będzie oceniona oferta proponująca wydzierżawienie największej liczby pomieszczeń.
4) Zastosowanie rozwiązań funkcjonalno-estetycznych, których koszty poniesione przez dzierżawcę nie będą podlegać zwrotowi przez wydzierżawiającego. Dzierżawca poniesie je na własne ryzyko, z możliwością odzyskania - bez strat dla wydzierzawiającego.
Znaczenie tego kryterium wynosi - 10% ze 100 punktów

12. Przetarg uważa się za  zamknięty z chwilą podpisania protokołu przeprowadzonego przetargu.

13. Przewodniczący Komisji Przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu
w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.

14. Wadium osoby wygrywającej przetarg nie podlega zwrotowi. Wadium zalicza się na poczet czynszu dzierżawnego.

15. Pozostałym osobom wadium zwraca się, na podstawie wykazu wadiów do zwrotu, sporządzonego niezwłocznie po zakończeniu, odwołaniu, unieważnieniu lub zakończeniu wynikiem negatywnym przetargu, w terminie 3 dni.

16. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał, od zawarcia umowy dzierżawy w terminie wyznaczonym przez wydzierżawiającego. odpowiednio do formy w jakiej zostało wniesione.

17. Uczestnik przetargu może, w terminie 7 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego, zaskarżyć czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

18. W przypadku wniesienia skargi Burmistrz Gminy i Miasta wstrzymuje czynności związane z przetargiem.

19. Burmistrz Gminy i Miasta rozpatruje skargę w terminie 7 dni od daty jej otrzymania.

20. Burmistrz Gminy i Miasta może uznać skargę za zasadną i nakazać powtórzenie czynności przetargowych  lub unieważnić przetarg albo uznać skargę za niezasadną.

21. Po rozpatrzeniu skargi Burmistrz Gminy i Miasta zawiadamia skarżącego i wywiesza niezwłocznie, na okres 7 dni, w swojej siedzibie informację o sposobie rozstrzygnięcia skargi.

22. W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz Gminy i Miasta podaje do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu na okres 7 dni informację o wyniku przetargu.

23. Komisja Przetargowa zastrzega sobie prawo:

a) odrzucenia oferty złożonej przez osoby i inne jednostki zalegające z opłatami wobec Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.,

b) złożona oferta przez wymienione w punkcie a) osoby i jednostki, zostaje przyjęta pod warunkiem, że powstałe zadłużenie wobec Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem zostanie spłacone najpóźniej w dniu otwarcia ofert.

24. Przetarg może się odbyć chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.

25. Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli żaden z uczestników nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także jeżeli Komisja Przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.

26. Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania, unieważnienia przetargu lub uznania, że przetarg nie przyniósł rezultatu.

 

Służby gminne