BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Inne stanowiska Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady i jej Organów

Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady i jej Organów

Email Drukuj PDF


Do zadań stanowiska pracy do spraw obsługi Rady i jej organów należy
w szczególności:

1. przygotowywanie we współpracy z właściwymi stanowiskami merytorycznymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,

2. przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Miejską i jej organy,

3. przekazywanie za pośrednictwem stanowiska pracy do spraw administracyjno-kancelaryjnych korespondencji do i od Rady, jej organów oraz poszczególnych radnych,

4. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej organów,

5. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych
z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej organów,

6. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,

7. prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej organów,

8. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,

9. organizowanie szkoleń radnych,

10. prowadzenie spraw związanych z wyborami do sejmu i senatu,

11. prowadzenie spraw związanych z wyborami do samorządów,

12. prowadzenie spraw związanych z wyborami organów pomocniczych Rady.

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 08 kwietnia 2010 09:31  

Służby gminne