Ogłoszenie

czwartek, 23 marca 2017 11:59 Adam Olko
Drukuj

Informuję, że w dniu 30 marca 2017 r. (czwartek) odbędzie się dwudziesta druga sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

 

Proponowany porządek obrad sesji:

  1. 1.Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
  2. 2.Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

3. Wysłuchanie informacji z działalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem;

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) uchwalenia I zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

2) uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu zabudowy usługowej przy ul. Sandomierskiej w Rudniku nad Sanem;

3) uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu zabudowy przemysłowo - usługowej przy ul. Stalowej w Rudniku nad Sanem;

4) uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego osiedla Piaski III przy ul. Kończyckiej w Rudniku nad Sanem;

5) uchwalenia II zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

6) zmiany uchwały budżetowej na 2017 r.;

7) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2017 – 2027;

8) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

9) nadania statutu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem;

10) przyjęcia „Strategii Rozwoju Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2017 – 2022”;

11) wyrażenia zgody na nabycie do gminnego zasobu nieruchomości działki nr ewid. 1995/24 o powierzchni 0,0110 ha położonej w Rudniku nad Sanem;

12) komunalizacji mienia Skarbu Państwa;

13) określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznego przedszkola, innej formy wychowania przedszkolnego i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę i Miasto Rudnik nad Sanem, określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz przyznania liczby punktów dla poszczególnych kryteriów;

14) określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę i Miasto Rudnik nad Sanem, określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem tych szkół oraz przyznania liczby punktów dla poszczególnych kryteriów;

15) dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe na okres od dnia 1 września 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2019 r.;

16) przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

17) przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na rok 2017;

5. Wysłuchanie sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2016 r.;

6. Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

7. Interpelacje i zapytania Radnych.

8. Wnioski i oświadczenia Radnych.

9. Sprawy różne.


Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ mgr Edward Wołoszyn