Zaproszenie do złożenia oferty

poniedziałek, 21 października 2019 11:13
Drukuj

alt

Rudnik nad Sanem, 21.10.2019 r.

 ZPF.271.26.2019

 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Zakup lekkiego samochodu pożarniczego dla OSP Kopki”

I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu lekkiego pożarniczego dla OSP Kopki:

2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy:

1 ) wymagania podstawowe:

a) spełnia wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn. zm.), oraz przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy,

b) pojazd dostosowany do przepisów Polskiego prawa, określających między innymi wygląd i parametry pojazdu uprzywilejowanego,

c) pojazd wyposażony w elementy umożliwiające rejestrację jako pojazdu specjalnego pożarniczego,

d) posiada homologację na przewóz 9 osób, umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu,

e) pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2019),

2) parametry techniczno – użytkowe:

a) silnik wysokoprężny o mocy ok. 130 KM, spełniający normę emisji spalin min. EURO 6,

b) skrzynia biegów manualna 6 biegowa,

c) typ nadwozia: kombi z tylnymi drzwiami dwuskrzydłowymi z szybami,

d) kolor nadwozia: srebrny metalizowany,

e) liczba miejsc – 9:

- fotel kierowcy – manualnie regulowany, z regulacją przesuwu, pochylenia oparcia, pochylenia siedziska, wysokości oraz podparcia odcinka lędźwiowego, z podłokietnikiem,

-  fotel pasażera – podwójny z unoszonym siedziskiem i schowkiem pod fotelem, część środkowa składana w stolik,

-  tylne fotele – drugi rząd, trzy szerokie siedzenia (2+1), składane i wyjmowane,

-  tylne fotele – trzeci rząd, trzy szerokie siedzenia (2+1), składane i wyjmowane,

f) wyposażony w systemy wpływające na bezpieczeństwo: ABS z elektronicznym systemem rozdziału sił hamowania, stabilizacji toru jazdy, system kontroli trakcji, poduszki powietrzne przednie, pasy bezpieczeństwa 3-punktowe bezwładnościowe (dla każdego siedzenia),

g) wyposażony w systemy zabezpieczające przed kradzieżą: immoblilizer, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem z funkcją samoczynnego zaryglowania drzwi, jeżeli po zdalnym odryglowaniu żadne drzwi nie zostaną otwarte w określonym czasie,

h) wyposażony w klimatyzację dla całego wnętrza wraz z nagrzewnicą,

i) wyposażony w systemy wspomagające pracę kierowcy: wspomaganie kierownicy, przednietylne światła przeciwmgłowe, komputer pokładowy (zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna itp.), czujniki parkowania (z przodu i z tyłu pojazdu), tempomat, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby z przodu, wycieraczki szyb tylnych,

j) wyposażony w pełnowymiarowe koło zapasowe ulokowane we fabrycznej wnęce, trójkąt odblaskowy, apteczkę, gaśnicę, podnośnik, klucz do kół,

k) wymagany okres gwarancji

-        gwarancja podstawowa: minimum 2 lata,

-        gwarancja na perforację nadwozia: minimum 12 lat,

-        gwarancja na powłokę lakierniczą: minimum 2 lata,

3) dodatkowe wyposażenie:

a) ciemne szyby w tylnej części nadwozia,

b) pochylanie oparć w tylnych rzędach siedzeń wraz z podłokietnikami w drugim rzędzie siedzeń,

c) automatycznie włączane światła i wycieraczki,

d) kamera cofania (z obrazem wyświetlanym na ekranie radia),

e) system monitorowania koncentracji kierowcy,

f) system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu,

g) radio z kolorowym ekranem dotykowym,

h) gniazdo zewnętrzne 230 V wraz z przetwornicą,

i) hak holowniczy stały,

j) radiotelefon zamontowany w górnej części podsufitki,

k) oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,

l) ścianka oddzielająca przestrzeń pasażerską od ładunkowej.

3. Dostawa o której mowa powyżej jest realizowana w ramach zadania p.n. „Zakup lekkiego samochodu pożarniczego dla OSP Kopki” współfinansowanego ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.


III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 20.12.2019 r.

2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

 

1 - Cena

 Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

 3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych \ wykonywaniem zamówienia.

4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

 

IV. Termin składania ofert:

1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   złożyć pisemnie do Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem lub przesłać faxem na numer 15 876 11 19 do dnia 29.10.2019 r. do godz. 10:00.

2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.10.2019 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz podpisany formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

 

V. Załączniki:

1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,

2) Załącznik nr 2 - formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

3) Załącznik nr 3 – wzór umowy.

                                                                                                       

                                                                                                             Z up. Burmistrza

                                                                                                                 Dariusz Świta


                                                                                              Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                 funduszy i środków pomocowych

 Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia oferty

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych,

alt Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Ostatnia aktualizacja: środa, 30 października 2019 14:32