Zaproszenie do złożenia oferty

poniedziałek, 17 lutego 2020 08:27
Drukuj

Rudnik nad Sanem, dnia 17.02.2020 r.



ZPF.271.3.2020

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na Wycięcie 17 szt. drzew na działkach nr ewid. 404/15, 405/21 i 405/27 poł. w Rudniku nad Sanem oraz na zakup pozyskanego drewna

 I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie wycinki drzew gatunku sosna (17 sztuk) zlokalizowanych na działkach nr ewid. 404/15, 405/21 i 405/27 poł. w Rudniku nad Sanem przy ul. Stróżańskiej oraz zakup drewna pozyskanego z wycinki o szacunkowej kubaturze 12 m3.

2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:

1) zabezpieczenie miejsc wycinki stosownym oznakowaniem i kierowanie ruchem w trakcie prowadzenia prac,

2) zabezpieczenie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem infrastruktury drogowej, infrastruktury towarzyszącej oraz mienia osób trzecich, zlokalizowanych w miejscach wycinki (w tym, gdy jest to konieczne, uzyskanie zgody właścicieli urządzeń na ich zabezpieczenie lub demontaż oraz ponoszenie wszelkich kosztów tych działań),

3) wycinka drzew,

4) załadunek i wywóz pozyskanego drewna,

5) likwidacja gałęzi i zanieczyszczeń powstałych po wycince, uprządkowanie terenu,

3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

1) właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich,

2) ochrona przed uszkodzeniem lub zniszczeniem terenów przyległych.

III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.03.2020 r. 

2. Kryterium wyboru oferty – najkorzystniejszy dla zamawiającego bilans pomiędzy ceną za dokonanie wycinki a proponowaną ceną za pozyskane drewno.

3. Wykonawca musi podać cenę za dokonanie wycinki oraz ofertę ceny za zakup pozyskanego drewna.

4. Pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą zawarta zostanie umowa określająca zasady realizacji zamówienia.

5. Po zrealizowaniu zamówienia wykonawca wystawi zamawiającemu rachunek (fakturę) za wycinkę drzew a zamawiający wystawi wykonawcy fakturę VAT za drewno.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu,

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1) formularz ofertowy (według wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

3) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (według wzoru z Załącznika nr 2).

V. Termin składania i otwarcia ofert:

1. Ofertę w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia należy złożyć do dnia 27.02.2020 r. w Urzędzie Gminy i MiastaRudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00, przesłać za pomocą faksu na nr 15 876 11 19 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "

2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 27.02.2020 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.

3. Informacje dotyczące zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4 lub telefonicznie pod numerem 15 8761 002 wew. 40.

                                                                                                            


                                                                                                             Z up. Burmistrza


                                                                                                            mgr Dariusz Świta

                                                                                              Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                               funduszy i środków pomocowych


Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia oferty

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 – Formularz klauzuli informacyjnej.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 18 lutego 2020 08:15