BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, 20.11.2009 r.

 

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

W imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem zapraszam do złożenia oferty na zadanie pn.:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę dróg gminnych ul. Wiśniowa, Kościelna, Zagrody, Olszyna i Górka w miejscowościach Kopki i Chałupki

 

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych ustawą.

 

1. Przedmiot zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest pracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Kopki i Chałupki.

2) Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących projektów:

a) przebudowa drogi gminnej nr 102773 Rul. Górka w m. Kopki

b) przebudowa drogi gminnej nr 102773 Rul. Olszyna w m. Kopki

c) przebudowa drogi gminnej nr 102769 R ul. Zagrody w m. Kopki

d) przebudowa drogi gminnej nr 102769 Rul. Kościelna w m. Chałupki

e) przebudowa drogi gminnej nr 102771 Rul. Wiśniowa w m. Chałupki

3) Do podstawowych obowiązków projektanta należy opracowanie dokumentacji w sposób zgodny z ustawą z dnia lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z poźn. zm), obowiązującą Polską Normą i zasadami wiedzy technicznej. W projekcie należy również uwzględnić wnioski przekazane w ramach indywidualnych uzgodnień z Urzędem Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

4) Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji w wersji papierowej (5 egz.) i elektronicznej (1 egz. – format WORD lub PDF).

5) Zakres przedmiotu umowy obejmuje także opracowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.

6) Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

2. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować w terminie do 21 grudnia 2009 r.

 

3. Kryteria wyboru ofert:

Cena – 100%

 

4. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 27.11.2009 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

 

5. Załączniki:

1) formularz oferty;

2) wzór umowy

 

 

 

Z poważaniem                   

BURMISTRZ                      

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

mgr inż. Waldemar Grochowski   

 

 

Załączniki do pobrania:

1) formularz oferty,

2) wzór umowy,

3) ogłoszenie.

 

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 23 września 2013 12:56  

Służby gminne