BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja o unieważnieniu postępowania

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 29.06.2015 r.

 

 

ZPF.271.12.2.2015

                                                                                                .

            W imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w okresie sierpień 2015 – grudzień 2016 roku” zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Oferta z najniższą ceną (963 900,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 907 781,37 zł brutto.

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

 

 

 

                                                                                                                        BURMISTRZ

                                                                                                   Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                                       mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 30 czerwca 2015 07:47  

Służby gminne