BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

 

Rudnik nad Sanem, 2015-08-04

ZPF.271.16.2015

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2015/2016”


I.    Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40,

37 – 420 Rudnik nad Sanem.



II.    Przedmiot zamówienia i informacje dodatkowe:

1.    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do szkół funkcjonujących na terenie gminy w roku szkolnym 2015/2016.

2.    Zakres zadania:

1)    dowóz i odwóz dzieci do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:

a)    liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 7 osób (w tym: z Przędzela Kolonii  4 osoby, ze Stróży 3 osoby);

b)    liczba dzieci przewożonych na trasie 6 – 10 km – 89 osób (w tym: z Kopek 41 osób, z Przędzela 48 osób);

c)    przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych,

d)    planowany jest jeden dowóz w godzinach porannych i dwa odwozy (przez 4 dni w tygodniu) w godzinach popołudniowych,

2)    dowóz i odwóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:

a)    liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 10 osób (trasa Przędzel Kolonia – Rudnik – Przędzel Kolonia);

b)    przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych,

c)    planowany jest jeden dowóz w godzinach porannych i jeden odwóz w godzinach popołudniowych,

3)    dowóz i odwóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:

a)    liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 7 osób (w tym: z Chałupek 5 osób, z Przędzela Kolonii 2 osoby);

b)    liczba dzieci przewożonych na trasie 6 – 10 km – 1 osoba (trasa Kopki – Rudnik - Kopki);

c)    przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych,

d)    planowany jest jeden dowóz w godzinach porannych i jeden odwóz w godzinach popołudniowych,

3.    Liczba uczniów przewożonych na ww. trasach może ulegać zmianie. Podana w ust. 2 liczba uczniów jest aktualna na dzień przeprowadzenia procedury i zawarcia umowy z Wykonawcą.

4.    Godziny dowozu i odwozu uczniów z poszczególnych szkół zostaną ustalone na podstawie obowiązujących planów zajęć.

5.    W przypadku zakupu biletów szkolnych indywidualnych (tj. przez uczniów nie objętych zamówieniem) Zamawiający wymaga, aby cena tych biletów na poszczególnych trasach była taka sama jak podana w ofercie.


III.    Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:


1.    Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r.

2.    Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.


Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

- Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert

- Cof – cena oferty badanej

 

Ceny ofert zostaną obliczone w następujący sposób:

C = L0-5 x C0-5 + L6-10 x C6-10

L0-5 – liczba uczniów na trasie 0 – 5 km,

C0-5 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 0 – 5 km,

L6-10 – liczba uczniów na trasie 6 – 10 km,

C6-10 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 6 – 10 km,


3.    Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

4.    Wykonawca musi wkalkulować w ceny jednostkowe wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonywaniem zamówienia.

5.    Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).

6.    Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, szczególnie w zakresie drogowego transportu osób na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

7.    Wykonawca musi dysponować środkami transportu umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia (należy uwzględnić możliwość podstawienia zastępczego środka transportu w sytuacji np. awarii, kolizji itp.).

8.    Wykonawca musi dysponować osobami umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia (należy uwzględnić możliwość dysponowania większą liczbą kierowców w sytuacji np. choroby, nagłej niedyspozycji itp.).


IV.    Termin składania ofert:

1.    Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 12.08.2015 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

2.    Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 12.08.2015 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.

3.    Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) wraz z:

1)    kopią aktualnego zezwolenia lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,

2)    opłaconą polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, szczególnie w zakresie drogowego transportu osób,

3)    oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z załącznika nr 2.


V.    Załączniki:

1)    formularz oferty;

2)    oświadczenie,

3)    wzór umowy
                                        

Z poważaniem

 

BURMISTRZ

                                                                                                            Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                                              mgr inż. Waldemar Grochowski



Załączniki do pobrania:

Zaproszenie do złożenia oferty

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków

Załącznik nr 3Wzór umowy


Ostatnia aktualizacja: środa, 05 sierpnia 2015 08:04  

Służby gminne