BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, 06.08.2015 r.

 

 

 

                                                                                               

ZPF.271.18.2015



ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie działek o numerach ewidencyjnych 1112, 1095, 1086 oraz 1068 w miejscowości Przędzel

I.Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

II.Przedmiot zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie działek o numerach ewidencyjnych 1112, 1095, 1086 oraz 1068 w miejscowości Przędzel.
2.    Zakres rzeczowy zadania:
1)    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie działek o numerach ewidencyjnych 1112, 1095 i 1086 w miejscowości Przędzel obejmuje wykonanie:
a)    robót przygotowawczych:
-    odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,
-    mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 10 cm, z transportem urobku na odkład na odległość do 5 km,
b)    podbudowy:
-    wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I – VI, głębokość koryta 15 cm,
-    profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa,
-    wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 20/63 mm klinowanego mieszanką 0/31,5 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
-    wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (klińca) stabilizowanego mechanicznie, średnia grubość warstwy 8 cm, o wskaźniku nośności CBR ≥ 40 % (warstwa górna wyrównawcza),
c)    nawierzchni:
-    oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną,
-    wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 – warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
d)    robót wykończeniowych:
-    uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym przepuszczalnym o uziarnieniu 0/31,5 mm spełniającym warunki mechanicznego zagęszczenia o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu,
2)    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1068 w miejscowości Przędzel obejmuje wykonanie:
a)    robót przygotowawczych:
-    odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,
-    mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 10 cm, z transportem urobku na odkład na odległość do 5 km,
b)    podbudowy:
-    profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa,
-    wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (klińca) stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 5 cm, o wskaźniku nośności CBR ≥ 40 % (warstwa górna wyrównawcza),
c)    nawierzchni:
-    oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną,
-    wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 – warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
d)    robót wykończeniowych:
-    uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym przepuszczalnym o uziarnieniu 0/31,5 mm spełniającym warunki mechanicznego zagęszczenia o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu,
3)    Wykonanie pozostałych robót wynikających z projektów wykonawczych oraz ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.    Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
4.    Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)    Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone.
2)    Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego (w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy) służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: projekt wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót, umowa oraz zaproszenie do złożenia oferty.
3)    Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego.
4)    Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.
5)    W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do zaproszenia do złożenia oferty poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
6)    Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie  z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
7)    Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
8)    Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5.    Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 3.
6.    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.30.00 – 9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45.11.10.00 – 8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

 

III.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1)    Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 09.10.2015 r.
2)    Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:
-    Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
-    Cof – cena badanej oferty

3)    Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.  
4)    Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
5)    Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).

 

IV.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
d)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności na czas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobą przewidzianą do sprawowania funkcji Kierownika Budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych  nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) oraz art. 20 a  ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz.42, z późn. zm).
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2)    Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

 

 

V. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu

1)    Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a)    formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
b)    dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,
2)    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru z Załącznika nr 2,
b)    aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)    W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 3),
b)    oświadczenie (według wzoru z Załącznika nr 4), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

VI.Termin składania ofert:

 

1)    Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 18.08.2015 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w Sekretariacie, fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
2)    Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu18.08.2015 r. do godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).
3)    Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).
4)    Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość całkowitą oferty. Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

 

VII.Załączniki:

1)    Załącznik nr 1 – formularz oferty,
2)    Załącznik nr 2 – formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
3)    Załącznik nr 3 – formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4)    Załącznik nr 4 – formularz oświadczenia o posiadaniu uprawnień,
5)    Załącznik nr 5 – Wzór umowy,
6)    Załącznik nr 6 – STWiORB,
7)    Załącznik nr 7 – Przedmiary robót,
8)    Załącznik nr 8 – Projekty wykonawcze,

 


 

 

Z poważaniem

 

 

 

                   BURMISTRZ

                                                                                                Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                                   mgr inż. Waldemar Grochowski


 

Załączniki do pobrania:

 

Zaproszenie do złożenia oferty,

Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,

Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Załącznik nr 4 – Formularz oświadczenia o posiadaniu uprawnień,

Załącznik nr 5 – Wzór umowy,

Załącznik nr 6 – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

Załącznik nr 7 – Przedmiary robót,

Załącznik nr 8 – Projekty wykonawcze,

 





Ostatnia aktualizacja: środa, 19 sierpnia 2015 09:29  

Służby gminne