BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 26 lipca 2016 r. odbędzie się siedemnasta sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

 

Proponowany porządek obrad sesji:

1.Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2.Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

Informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski.

3.Podjęcie uchwał w sprawach:

1) określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

- projekt uchwały przedstawi Pani Anna Matejko - Małek,

- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji;

2) uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

- projekt uchwały przedstawi Pani Anna Matejko - Małek,

- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji;

3) określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

- projekt uchwały przedstawi Pani Anna Matejko - Małek,

- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji;

4) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego

- projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski

- opinię Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem przedstawi Pani Marta Pająk – Traka - przewodnicząca Komisji;

5) realizacji projektu pod nazwą „Kształcenie bez barier” realizowanego w ramach programu Erasmus+ Edukacja szkolna – akcja 1 „Mobilność kadry” (SE-KA1)

- projekt uchwały przedstawi Pani Halina Sobota Kierownik Miejsko - Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół

- opinię Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem przedstawi Pani Marta Pająk – Traka - przewodnicząca Komisji;

6) zmiany uchwały budżetowej na 2016 r.

- projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,

- opinię Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem przedstawi Pani Marta Pająk- Traka - przewodnicząca Komisji;

7) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2016 - 2020

- projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert Skarbnik Gminy,

- opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka - przewodnicząca Komisji;

8) wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie działki nr ewid. 4060/4 położonej w Rudniku nad Sanem

- projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,

- opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji;

9) ustanowienia służebności gruntowej przejazdu i przechodu na drodze stanowiącej własność Gminy i Miasta  Rudnik nad Sanem

- projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,

- opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji.

4.Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

5. Interpelacje i zapytania Radnych.

6. Wnioski i oświadczenia Radnych.

7. Sprawy różne.

 Przewodniczący Rady Miejskiej

Mgr Edward Wołoszyn

 

Służby gminne