BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 27 września 2016 r. odbędzie się osiemnasta sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

Proponowany porządek obrad sesji:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

  • informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski

3. Wysłuchanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2015/2016;

  • informację przedstawi Pani Halina Sobota – Kierownik Miejsko – Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół,
  • opinię Komisji Oświaty i Wychowania przedstawi Pani Bernarda Podstawek – Przybysz – przewodnicząca Komisji.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) wprowadzenia zmian w uchwale Nr XIII/92/95 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 28 grudnia 1995 r. w sprawie utworzenia Miejsko – Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Rudniku;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Halina Sobota – Kierownik Miejsko – Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół,
  • opinię Komisji Oświaty i Wychowania przedstawi Pani Bernarda Podstawek - Przybysz – przewodnicząca Komisji,

2) określenia w odniesieniu do jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem zaliczanych do sektora finansów publicznych, jednostki obsługującej, jednostek obsługiwanych oraz zakresu obowiązków powierzonych jednostce obsługującej w ramach wspólnej obsługi;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Halina Sobota – Kierownik Miejsko – Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół,
  • opinię Komisji Oświaty i Wychowania przedstawi Pani Bernarda Podstawek -Przybysz – przewodnicząca Komisji,

3) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

4) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

5) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

6) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

7) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

8) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Pan Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

9) zaciągnięcia pożyczki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

10) zaciągnięcia pożyczki z budżetu państwa na wyprzedzające finansowanie w Banku Gospodarstwa Krajowego oddział w Rzeszowie;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

11) zmiany uchwały budżetowej na 2016 r.;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

12) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2016 – 2020;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

13) uchwalenia I zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Leszek Pietruszyński,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

14) uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego osiedla Piaski III przy ul. Kończyckiej w Rudniku nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Leszek Pietruszyński,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

15) uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu zabudowy przemysłowo - usługowej przy ul. Stalowej w Rudniku nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Leszek Pietruszyński,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

16) uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu zabudowy usługowej przy ul. Sandomierskiej w Rudniku nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Leszek Pietruszyński,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

17) uchwalenia II zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Leszek Pietruszyński,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

18) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy części działki gminnej położonej w Rudniku nad Sanem w trybie bezprzetargowym;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

19) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy budynku użytkowego zlokalizowanego w Rudniku nad Sanem w trybie bezprzetargowym;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji.

5. Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

6. Interpelacje i zapytania Radnych.

7. Wnioski i oświadczenia Radnych.

8. Sprawy różne.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ mgr Edward Wołoszyn

Ostatnia aktualizacja: środa, 21 września 2016 14:57  

Służby gminne