BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja z otwarcia ofert

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 26.09.2016 r.

 

ZPF.271.15.3.2016

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję informacje, o których mowa w art. 86 ust 3 i 4 ustawy p.z.p.

Otwarcie ofert na Budowę sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Przędzeluodbyło się w dniu 26.09.2016 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).

Zadanie jest realizowane w ramach Projektów:

1.„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w dostępie do nowoczesnej edukacji i infrastruktury sportowej” dofinansowanegośrodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.3. Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,

2.„Budowa sali gimnastycznej 12x24m przy Szkole Podstawowej w Przędzelu” zgłoszonego do dofinansowania przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 2 721 751,31 zł.

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

Termin wykonania

Warunki płatności

Gwarancja

1.

Przedsiębiorstwo Budowlane

„Rystal – Bud” Sp. z o.o.

ul. Piwowarska 25, 25 – 561 Kielce

2 893 000,00

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

2.

Przedsiębiorstwo

Robót Inżynieryjno – Monterskich

Budownictwa „PRIMBUD” Sp. z o.o.

ul. Nowa 30 J, 37 – 400 Nisko

2 334 172,22

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

3.

Firma Budowlana „REM – BUD – I”

Bronisław Drag spółka jawna

Al. Jana Pawła II 60 B,

37 – 450 Stalowa Wola

2 464 589,00

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

4.

Firma Remontowo - Budowlana „PIOTROWSKI” Paweł Piotrowski

Piwoda 150, 37 – 522 Wiązownica

2 533 326,24

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

5.

ZRB „KOREM” Sp. j. Kazimierz Koc

37 – 430 Jeżowe 701

2 394 491,53

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

6.

Zakład Remontowo – Budowlany

Józef Bajek

Nowosielec 288, 37 – 400 Nisko

2 092 035,65

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

7.

Usługi Remontowo – Budowlane Eugeniusz Drabik

37 – 430 Jeżowe 789a

2 198 226,55

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

8.

IGLOBUD LEŻAJSK

Jerzy Szostak S.J.

Wierzawice 874, 37 – 300 Leżajsk

2 269 554,43

do 31.01.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

 

           

                                                                                                                                 BURMISTRZ

                                                                                                                                                                                                              Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                                                                                                                                                 mgr inż. Waldemar Grochowski


Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 26 września 2016 11:53  

Służby gminne