BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 28 listopada 2016 r. odbędzie się dziewiętnasta sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

 

Proponowany porządek obrad sesji:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

  • informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski

3. Wysłuchanie informacji o dokonanej analizie oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych i pracowników samorządowych zobowiązanych ustawą do składania tych oświadczeń;

  • informację o analizie oświadczeń radnych przedstawi Przewodniczący Rady Miejskiej Pan Edward Wołoszyn;
  • informację o analizie oświadczeń pracowników samorządowych przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę do obliczenia podatku rolnego na 2017 rok;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Teresa Bujak,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

2) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na 2017 rok;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Teresa Bujak,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

3) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Ewa Wraga,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

4) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego (dot. ul. Rzeszowska);

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

5) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Niżańskiego na dofinansowanie zakupu samochodu transportowego do przewozu osób niepełnosprawnych;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

6) zaciągnięcia kredytu długoterminowego;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

7) zmiany uchwały budżetowej na 2016 r.;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Grażyna Reichert – Skarbnik Gminy,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

8) zmiany uchwały nr XIII/96/2016 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 25 stycznia 2016 r. w sprawie opłaty targowej;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Anna Matejko - Małek,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka - przewodnicząca Komisji,

9) przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego uchwałą Nr XII/86/2003 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Leszek Pietruszyński,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji.

5. Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

6. Interpelacje i zapytania Radnych.

7. Wnioski i oświadczenia Radnych.

8. Sprawy różne.

 

 

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                                          /-/ mgr Edward Wołoszyn

 

 

Ostatnia aktualizacja: środa, 23 listopada 2016 10:28  

Służby gminne