BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja z otwarcia ofert

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 13.12.2016 r.

 

ZPF.271.22.2.2016

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37–420 Rudnik nad Sanem przekazuję informacje, o których mowa w art. 86 ust 3 i 4 ustawy p.z.p.

Otwarcie ofert na Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Rudnik nad Sanem oraz jednostek organizacyjnych w latach 2017 - 2019odbyło się w dniu 13.12.2016 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 220 717,32 zł.

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

(opłata od przelewu + koszt kredytu w rachunku bieżącym)

Termin wykonania

Oprocentowanie lokat krótkoterminowych (typu overnight)

Oprocentowanie środków na rachunkach podstawowych i pomocniczych

1.

Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu

ul. Sokola 12, 39 – 400 Tarnobrzeg

262 050,00

do 31.12.2019 r.

1,46 % x

współczynnik 48,00 % (0,48) = 0,70 %

1,46 % x

współczynnik 6,90 % (0,069) = 0,10 %

2.

Nadsański Bank Spółdzielczy

ul. Okulickiego 56 C, 37 – 450 Stalowa Wola

161 250,00

do 31.12.2019 r.

1,46 % x

współczynnik 93,00 % (0,93) = 1,36 %

1,46 % x

współczynnik 70,00 % (0,70) = 1,02 %

            

 BURMISTRZ

                                                                                         Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                            mgr inż. Waldemar Grochowski


Ostatnia aktualizacja: środa, 14 grudnia 2016 13:14  

Służby gminne