BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 17 lutego 2017 r. (piątek) odbędzie się dwudziesta pierwsza sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

 

Proponowany porządek obrad sesji:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

  • Informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski.

3. Przedstawienie analizy stanu ładu i porządku publicznego w 2016 roku na terenie działania Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem;

  • analizę przedstawi Pan asp. sztab. Eugeniusz Ciak – Komendant Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem;
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji.

4. Wysłuchanie informacji z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Rudniku nad Sanem;

  • informację przedstawi Pani Krystyna Wójcik – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Rudniku nad Sanem;
  • opinię Komisji Kultury i Sportu przedstawi Pan Paweł Lewko – przewodniczący Komisji.

5. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dla nauczycieli wspomagających w jednostkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Halina Sobota – Kierownik Miejsko – Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Rudniku nad Sanem,
  • opinię Komisji Oświaty i Wychowania przedstawi Pani Bernarda Podstawek – Przybysz – przewodnicząca Komisji,

2) zmiany uchwały Nr XXXV/174/2014 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 15 września 2014 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Rudnik nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Halina Sobota – Kierownik Miejsko – Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Rudniku nad Sanem,
  • opinię Komisji Oświaty i Wychowania przedstawi Pani Bernarda Podstawek – Przybysz – przewodnicząca Komisji,

3) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego;

  • projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski,
  • opinię Komisji Oświaty i Wychowania przedstawi Pani Bernarda Podstawek – Przybysz – przewodnicząca Komisji,

4) zmiany uchwały Nr XX/169/2016 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 22 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2017;

  • projekt uchwały przedstawi Pani Monika Cagara,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

5) przyjęcia „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Dariusz Świta,
  • opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pan Grzegorz Cynk – przewodniczący Komisji,

6) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy części nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Kopki na czas oznaczony oraz odstąpienia od przetargowego trybu zawarcia umowy;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji,

7) wyrażenia zgody na nabycie do gminnego zasobu nieruchomości udziałów w prawie własności działki nr ewid. 4060/4 położonej w Rudniku nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski – przewodniczący Komisji,

8) zmiany uchwały budżetowej na 2017 r.;

  • projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy - Pani Grażyna Reichert,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji.

6. Przedstawienie planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej do zatwierdzenia przez Radę Miejską;

  • Plany pracy przedstawią przewodniczący poszczególnych Komisji.

7. Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

8. Interpelacje i zapytania Radnych.

9. Wnioski i oświadczenia Radnych.

10. Sprawy różne.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ mgr Edward Wołoszyn

 

Służby gminne